keskiviikko 23. helmikuuta 2022

Kokemusmyöhästelijä

 Tänään jatkui kokemusasiantuntijakoulutus. Mulle kävi vaan vähän hassusti. Nukuin pommiin vaikka olin laittanut herätyksen (väärälle päivälle, hyvä minä!🤪). Mun oli tarkoitus herätä klo 9.00, että ehtisin hyvin paikalle ajoissa. Kuinkas sitten kävikään... 


Olin autuaassa unessa kunnes havahduin ja ihmettelin miksi ei kello soi. Heräsin siis  klo 11.52 ja säikähdin kellon aikaa, kauhistuin ja sanoin: "Voi hemmetti. Mä oon myöhässä!" Melkein iski paniikki ja puin kiireellä päälle ja laitoin tavarat kasaan. Mulle soitettiin sieltä ja kyseltiin, että onko kaikki kunnossa. Hädissäni kerroin nukkuneeni pommiin ja tulevani pian. Ei ollut hätää kuulemma ja hyvä että pääsen paikalle. Ensin ajattelin juosta sinne, mutta sit mulla välähti. Taksi! Sehän nopeuttaisi mun paikalle pääsyä.

Tilasin siis taktisesti taksin ja menin koulutukseen. Olin perillä klo 12.07. Vähänkö mua hävetti olla myöhässä. Mutta vastaanotto oli kaikkea muuta kuin harmistunut. En kuullut yhtäkään moitteen sanaa, kukaan ei paheksunut mua lainkaan. Kaikki oli iloisia kun tulin ja sanoivat "Hyvä Jenna! Mahtavaa!" Jne eikä ollut kaukana ettenkö olisi saanut aplodeja. 😄 Vastaanotto oli niin positiivinen, etten ole moista ennen kokenut. 😄 Oli niin ihmeellistä, kun mua ei paheksuttu, ei moitittu, eikä sanottu mitään syyttävää. Päinvastoin kaikki oli erittäin iloisia kun pääsin paikalle. Yksikin kertoi, että olivat kaivanneet mua. Yksi näytti peukkua ja iski silmää😆 Kaikki oli iloisia eikä mun myöhästyminen ollut ongelma. Pahoittelen kyllä asiaa. Eikä se haitannut ketään. Kaikki olivat iloisia siitä, että pääsin paikalle. 

Ihan eri asenne kuin esim koulussa tai muissa paikoissa, esim joissain työpaikoilla tai kokouksissa.  Minusta oltiin jopa huolissaan et onko mulla kaikki ok ja sanoivat, että "Ei Jenna kyllä jätä tätä kesken". Enkä jätä! En todellakaan jätä tätä juttua kesken! Meillä on ihan paras porukka ja huippu hyvä koulutus kaikkiaan!🤩 Olen kiitollinen näistä tyypeistä ja koko jutusta. Ollaan lähennytty ihmeellisen nopeasti, sen huomasin ja me kaikki ollaan tavallaan yhtä, vaikka samalla ollaan erilaisia ja erillisiä. Ja yhdessä me voidaan paljon.


Tää porukka oikeasti välittää eikä kukaan yritä nousta toisten yläpuolelle. Eikä korosta itseään, eikä kukaan yritä laittaa paremmaksi. Jokaista arvostetaan omana itsenään eikä siellä ole kilpailuhenkeä, et kuka on paras, ei mitään toista alentavaa ja itseä korottavaa. Jokainen on hyvä omana itsenään eikä kenenkään kokemus ole turha tai toista huonompi. Jokaisen persoona ja kokemus on arvokas.  Meillä on hemmetin hyvä yhteishenki. 😊 Ja valtavan laaja kokemusmaailma. Olen tosi, tosi kiitollinen näistä tyypeistä ja tästä koulutuksesta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti