torstai 14. marraskuuta 2019

Raskaita ajatuksia

Miks elämän pitää olla niin hirveän vaikeaa?
Kaikkea sitä joutuukin kokemaan.
Olen mennyt pahasti rikki.
Niin rikki, etten tiedä toivunko koskaan.
En voi enää luottaa keneenkään.
Pelkään tulevaa, pelkään kaikkea.
On kuin olisi pohja vedetty alta,
Eikä mistään saa otetta.
Ei jaksa enää...

Terapeuttini liikuttui, kun näki minussa vahvuutta.
Vahvuutta rankasta tilanteesta huolimatta.
Vahvuutta, jota en itse huomaa.
Onko sitä edes?
Ei tunnu yhtään siltä, et olisin vahva.
Päinvastoin.
Olen heikko, huono, tuhottu ihmisraunio.
Toivunko mä koskaan?

Ei voi tietää...

Olen niin yksin.
Vaikka ihmisiä on ympärillä, olen silti yksin.
Täytyy tottua siihen.
Yksinäisyys on "ystäväni".
Tuntuu kuin olisin vain joku haamu.
Onko yksinäisyys todellista?
Vai onko se illuusio?
Mistä mä voin tietää,

Mikä on totta ja mikä ei?


Olen menettänyt turvallisuuden.

Olen kadottanut todellisuuden.

Olen menettänyt luottamuksen.

Olen kadottanut järkeni.

Olen vajonnut hulluuteen.

6 kommenttia:

  1. Voimia Jenna ❤️ Yksinäisyys on alituinen seuralainen täälläkin. Ontto, kalvava tunne, jota ei pääse karkuun 😢

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on! Perustetaanko Yksinäiset RY? :D Ei auta kuin kestää ja totutella asiaan. Mutta olen huomannut, et yksinäisyydessä on hyvätkin puolensa. Voi tehdä niinkuin itse haluaa, voi keskittyä niihin asioihin mistä tykkää, esim harrastukset. Kyllähän sitä kaipaa seuraa, ja joskus sitä onkin. Ei luovuteta!!

      Poista
    2. Perustetaan vaan. Olis siinä ainakin kaksi jäsentä, me 😃 Totta on, et yksin olemisessa on hyvätkin puolensa. Saa tehdä mitä huvittaa, silloin kun huvittaa. Mut totta on sekin, et liika yksin oleminen on kamalaa. Yritetään jaksaa. Olen lukenut siun blogia pitkään ja myötäelänyt siun elämän käänteitä. Olet tärkeä ❤️🙂

      Poista
  2. Kyllä se elämä voittaa ku uskallat luottaa ihmisiin enemmän. Mun kans voit vaikka jutella puh. kos haluat. Oon 7v ollu pahasti mtt potilas syynä bromo lappu ja syny.olen myös kh:ssa ollut buvidal hoidossa 3kk oli ollut 2v päivittäistä subun käyttöö. Mutta oheiskäyttöä on.. oon narkki siis. Oon lukenu sun blogia n. 3 vuot sitte ekan kerran. Ota spostiin yhteyttä jos haluut, uskon että voitas auttaa toisia. Samalta itestäki vähä tuntuu ku tuo sun kirjotus. 🙂 t. Vemo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo laita mulle sähköpostia osoitteeseen aivotukaani@gmail.com!

      Poista