keskiviikko 7. elokuuta 2019

Se jatkuu. Edelleen. Mengelen opit ovat edelleen käytössä.


Taas on ollut juttua Loikalan kartanosta lehdessä. Siellä edelleen on toiminnassa samat saastaiset käytännöt kuin oli silloinkin kun mä olin siellä (vuosina 2004-2006). Edelleen siellä harjoitetaan systemaattista nuorten tuhoamista, vieläpä lastensuojelun nimissä!

Lasten turmelua se on, pelkkä irvikuva lastensuojelusta!

Ei oo meininki muuttunut Loikalassa näiden vuosien aikana.. Mua surettaa kaikki ne nuoret, jotka joutuu tuhoamisleirille tollaisiin paikkoihin. Loikala on maanpäällinen helvetti. Sellaiseen ei pitäisi kenenkään kasvavan nuoren joutua, ei edes niiden "suomen pahimpien nuorten", minkä leiman kaikki Loikalaan joutuvat saa. Ketään ei pitäisi kohdella noin ihmisarvoa loukkaavasti, noin sadistisesti ja julmasti kuin Loikalassa. Edes vankilassa ei toimita niin! Vankila on kuulemma paljon parempi ja helpompi paikka, kuin Loikala. Näin sanoo tyypit, jotka ovat itse lusineet, ja joille olen kertonut Loikalasta. Vankila on lastenleikkiä Loikalaan verrattuna.

Ne, jotka tota nuorten tuhoamista harjoittaa, ovat itse demonisoituneita, niiden saatanalliset toimintatavat kertoo, ketä ne palvelee.

Olen itsekin ollut Loikalassa ja valitettavasti tiedän, mistä puhun. Jouduin kokee sitä kaikkea julmaa ja nöyryyttävää, alistavaa ja mitätöivää kohtelua 2 helvetillistä vuotta. Voi niitä, jotka joutuvat olemaan siellä vielä pidempään!! Sen kahden vuoden aikana Loikalan työntekijät tuhosi mua niin perusteellisesti, etten ole vieläkään toipunut siitä. Edelleen siellä viettämäni aika näkyy ja tuntuu.. Kysyn vieläkin esim. lupaa lähes kaikkeen tekemiseeni, koen sosiaalisia paineita niin etten osaa toimia luontevasti, vältän ja koen pelkoa auktoriteetteja kohtaan, mun on vaikea suhtautua hierarkisiin ihmissuhteisiin, on vaikea luottaa, äärimmäisen vaikea luottaa ihmisiin, pelkään vieläkin, että mut halutaan alistaa ja tuhota, pelkään et mut halutaan "muokata mieleisekseen" ja säikähdän kun joku vähänkin korottaa ääntä tai sanoo käskevästi jotain. Olen siis tavallaan vieläkin Loikalan kahleissa..

En tahtoisi kenenkään joutuvan Loikalaan tai muihin vastaaviin tuhoamislaitoksiin. Sieltä ei todellakaan palata terveenä takaisin.

Mulla alkoi Loikalassa syömishäiriö ja ajauduin katkerana ja täynnä vihaa saatananpalvontaan. Myös mun huumeongelma räjähti ja paheni entisestään Loikalan jälkeen. Enkä ole todellakaan ainut, joka on näin oireillut Loikalasta päästyään. Jo Loikalaan mennessä olin rikki, siellä viettämäni ajan jälkeen olin totaalisen rikki, tuhottu. Enkä ole ainut!! Olen niin vihainen. Koen voimakasta vihaa sen takia, kun siellä kaiken aikaa tuhotaan nuoria! Tälläkin hetkellä! Ja mitkä rahat tossa hommassa pyörii. Ne tienaa kunnon omaisuuden tuhoamalla nuoria!!

Sairasta on tehdä bisnestä rikkinäisillä nuorilla, vieläpä lastensuojelun nimissä! Valtio maksaa miljoonia lasten ja nuorten tuhoamisesta Loikalan kaltaisille helveteille!
Eikö olekin sairasta?

Jo ennestään rikkinäiset nuoret huostaanotetaan ja suljetaan laitoksiin, joista moni on kuin Loikala. Ne saa isot summat rahaa jokaisesta nuoresta, joita ne tuhoaa sadistisilla käytännöillään. Mitä järkeä on tuhota jo ennestään särkyneitä nuoria, jotka ovat muutenkin herkässä iässä? Niin ei saisi toimia ketään kohtaan! Miten ihmiset voi olla niin sairaita, että lähtevät toteuttamaan tällaista? Onko kyse vaan rahasta vai onko tällä nuorten tuhoamisella jokin muukin tarkoitus? Oli syy mikä tahansa, silti kukaan ei saa tuhota ihmiselämää! Ei yhden ainuttakaan!

Loikalan harjoittama toiminta ei paranna ketään, päinvastoin se turmelee nuoren ihmisen elämän! Se ei tee ketään paremmaksi, vaan pahemmaksi.

h//www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9b3550ec-4bca-4b63-87c1-94a3b27f8f84
Linkki juttuun Loikalasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti