sunnuntai 29. heinäkuuta 2018

Sairas kaipaus

Eilen tuli karmee juttu.
Mä huomasin vaan yhtäkkiä kaipaavani ruiskua. Se kesti ihan hetken, sit iski kauhu. Aloin ihmetellä et mitä hittoa mä kaipaan jotain ruiskua.
 Se oli ennen mun paras ystävä. Ja ainoa.
Oikeesti se oli mun pahin vihollinen.
 Annoin sille kaikkeni. Ja se mulle.
Oikeesti se vei multa kaiken.
 Se toi mulle turvan,lohdutuksen ja toivon.
Oikeesti se vaan tuhosi mua.
 Ja vielä mä yllätän itseni kaipaamasta moista paskaa! Aika kipeetä.

Pahinta narkkaamisessa oli se, kun oli varma siitä ettei se kierre koskaan pääty. Sama piikkipyörä pyöri pyörimistään.
Ja meno vaan koveni.
Ja mitä pahemmaksi homma meni, välinpitämättömyys vaan kasvoi. Kai se oli joku keino yrittää suojella itseään.

Kun kavereita kuoli vähän väliä ympäriltä, sitä ajatteli et koskahan on oma vuoro.
 Joskus sitä jopa toivoi.

Kaikenkaikkiaan: koko homma oli hemmetin epätoivoista säätämistä.

Epätoivo varjosti koko sitä elämää. Epätoivoisena heräsi aamuun refloissa.
Epätoivoisena etsi aineita tai parhaassa tapauksessa etsi suonta kädestä/jalasta epätoivoisena.
Epätoivoisena metsästi lisää kamaa.
Ja teki epätoivoisia tekoja sen eteen.
Sekaisin ollessakin oli epätoivo kuvioissa.
Epätoivoisena toivoi, ettei muistaisi mitään kun pahoja asioita tapahtui.
Epätoivossa sama kierre jatkui.
Ja epätoivossa vaan toivoi että se loppuis.

Onneks se loppui!


4 kommenttia:

  1. Onneksi se oli vain tunne, tunne menee ohi ja se ei määritä sitä millainen ihminen olet. Tunteita tulee ja menee koko ajan. Eikä onneksi ole pakko toimia tunteen mukaan. Onpa helppo kirjoittaa toiselle tämmöisiä ohjeita, eri asia sitten itse noudattaa niitä :D hahaha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Onneks ei tarvi mennä niiden mukaan. Ihmettelen vaan sitä, et miten outoja me ihmiset ollaankaan, kun joskus kaipaa jotain sellaista, mikä on kaiken tuhonnut. Se on outoa. Kaivata jotain, mikä on itsellekin vastenmielistä. Hyvin outoa!

      Poista
  2. Moi, oon lukenut sun blogia hetkwn aikaa ja kiitos paljon tästä. Kirjotan sulle pitkää mailia. Toivottavasti vastailen. paljon iloa ja tsemppiä elämään. Oot vahva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä vastaan kun viesti saapuu. Mulla on käytössä tää sähköposti osoite: aivotukaani@gmail.com.
      Odotan innolla viestiäs!

      Poista