maanantai 22. helmikuuta 2016

Paskapuheita

Mikä ihmeen tarve ihmisillä on väittää ympäri kyliä sellasta et mä oon muka retkahtanu? Ja vielä typerämpää on uskoo niitä kuulopuheita. Oon sanonu jo vaikka kuinka monesti että EN OLE RETKAHTANUT! Jos mä rerkahtaisin niin kertosin siitä kyllä. Miks pitää puhuu paskaa toisille? Miks pitää väittää et mä oon retkahtanu? Jos mulla menee hyvin niin sit pitää muiden alkaa mustamaalata mua. Ei oo mitään järkee uskoo kuulopuheita. Se jo kertoo ihmisten typeryydestä. Jos joku väittää et oon retkahtanu niin tulkaa suoraan kysyy asiaa multa. Ehkä mä ite tiedän vähän paremmin et missä meen. Älkää olko noin tyhmiä et levittelette valheita toisista. Huolehtikaa omasta elämästänne.

5 kommenttia:

  1. Älä välitä muiden puheista/mielipiteistä. Tärkeintä on että itse tiedät mikä on totta ja mikä ei, antaa muiden puhua paskaa. Nostan sulle suuresti hattua siitä, että oot pystynyt olemaan kuivilla ja toivon että motivaatiota jatkaa urakkaa riittää vielä pitkästi! Pysy vahvana, moni ei olisi onnistunut yhtä hyvin kuin sinä :-)

    VastaaPoista
  2. Ehkä joku ikävä, ilkeä ihminen vaan jollain sairaalla tavalla toivoo että sä retkahtaisit. Jos on itse koukussa eikä oo voimia/halua, tarpeeksi itsekuria päästä irti kamasta niin mieluusti ehkä näkis vaan muidenki olevan yhtä heikkoja ja retkahtavan. Mutta sussa noita on, halua pysyä kuivilla ja tarpeeksi sitä itsekuria! Varmaan suurin osa blogin lukijoista kuitenkin uskoo suhun. Mä ainakin uskon, hyvä Jenna!!!

    VastaaPoista
  3. Valitettavasti mun pitää sanoo että ethän sä oo missään vaiheessa ollut kuivillakaan, kun oot korvaushoidossa eli aineissa silti. Suosittelen tutustumaan rehappi.fi!

    VastaaPoista
  4. Käytän välillä joitain huumeita ja haluaisin piikittää mutta mistä tiedän että teen sen oikein? Tunnen kyllä ihmisiä jotka käyttää suonensisäsiä mutta en nyt niiltä kehtaa kysyä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ole idiootti. En todellakaan suosittele alottaa piikittämistä. Tuhoat vaan elämäs. Piikittämisessä ei ole mitään hienoa! Järki käteen nyt kun Se on vielä mahdollista.

      Poista