tiistai 9. helmikuuta 2016

Innokas erakko

Puhelin soi. En vastaa. Ovikello soi. En avaa. Kaikki kysyy mikä mulla on. Ei mikään. Olen vaan erakoitunut. Ei sen kummempaa. Kunhan vaan olen.
Että tämmönen kausi menossa. Erakkokausi.
Ei huvita nähdä ketään,
ei huvita tehdä mitään.

Ajattelin nyt kuitenki kirjottaa kun tuli Sellanen fiilis et vois vaikka jaksaa. Rauhallista on ollu. Olen voinut hyvin. Elvanse annosta nostettiin ja siitä on ollu apua. Jaksaa paremmin. Mut ei huvita nähdä ketään. En vastaa puhelimeenkaan.
Nyt vaan on Sellanen fiilis et haluu olla omassa rauhassa. Ja tietenki rakkaan kanssa. Oon virkannu, piirtäny, kirjottanu päiväkirjaa ja lukenu. Siinäpä onkin ne tärkeimmät.

Kerroin joskus aikasemmin et mulla ja anopilla on tulossa näyttely. Sen piti olla keväällä mut Se siirry kesään kun oli jotain varauksia. Oon virkannu paljon juttuja sinne. Pitää virkata vielä lisää. En malta odottaa!

Niin ja syksyllä kerroin et musta tehdään radiojuttu. Nyt on sovittu homma maaliskuulle. Odotan sitäkin innoissani.

Kaikenkaikkiaan olen hyvin innoissani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti