perjantai 19. helmikuuta 2016

Motiivit

Kun mä reilu vuosi sitten alotin Tän blogin mun tavotteena oli saada ihmiset ymmärtää meitä narkkareita. Halusin kertoo avoimesti millasta on käyttäjän elämä. Halusin kirjottaa omalla nimellä ja kuvalla. Halusin olla avoin ja kertoo omasta elämästäni.
Halusin ymmärrystä.
Nyt on menny yli vuosi ja tavoite on toteutunu. Tää kaikki on ollu jotain paljon suurempaa kuin se mitä osasin kuvitellakaan. Mua todella ymmärretään. En ois ikinä uskonu et tästä Blogista tulee näin suosittu. Palaute on ollu pääasiassa positiivista, olen saanut paljon tukea, apua, ymmärrystä, toivoa ja iloa. Mulla on tullu uusia projekteja kuten se lehtijuttu ym. Moni lukija kirjottaa mun kaa sähköpostia. Mut on hyväksytty ihmisenä ja minusta tykätään. Se merkitsee mulle paljon.
Yli 700 000 lukijaa käyny koko aikana. Se on paljon. 1000-2000 lukijaa päivässä. En ois ikinä uskonu jos mulle ois kerrottu nää määrät Sillon kun alotin.
Tää blogi on ollu mulle tärkee juttu. Vaikka olenkin kertonu hirveistäkin asioista niin olen silti tykänny kirjottaa ja kertoo elämästäni. Ja siitä on ollu mulle iso apu selvitä eteenpäin. Kun oon käyny täällä läpi rankkoja asioita niin olen oppinut elämään paremmin niiden asioiden kanssa. Ja kaikki Se tuki ja ymmärrys.. Vetää hiljaseks. Apu on ollu suuri ja merkitsee mulle paljon.
Aion jatkossakin vielä kirjotella aina kun jotain tulee mieleen. Toivottavasti tästä Blogista olis apua monille.

6 kommenttia:

  1. Olet minulle rakas sellaisena kuin olet omana itsenäsi. Tykkään sinusta niin paljon, etten tahdo että olet enään onneton. Rakastan sinua niin paljon että älä enään ole onneton! Minä rakastan sinua.

    VastaaPoista
  2. Vitun nisti älä selitä. Just kuulin et retkahdus taas käyny. Lopeta jo tää pintakiiltoilu........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka väittää tollasta? En ole retkahtanu. Ei kuulopuheisiin voi uskoo, tässä Se taas nähdään. Uskotko mielummin jotakin joka muka tietää vai eikö mun sanaa voi uskoo? Jos mä retkahtaisin niin kertosin siitä kyllä. Olenhan mä kertonu täällä paljon pahemmistakin asioista. Miks mä salaisin sen jos retkahtaisin? Ei siinä ole mitään mieltä. Äly hoi!

      Poista
  3. Olen lukenut blogiasi jo pitkään ja arvostan että olet uskaltanut kertoa kaikesta avoimesti. Olen itse ollut huumeiden viihdekäyttäjä ja se meinasi lähteä heti lapasesta. Aikoinaan kun blogiasi alkoin lukemaan, avasi se myös minunkin silmiäni huumeiden maailmassa, huumeet tuhoaa ihmisen ajatusmaailman. Voin vain kuvitella mitä olet käynyt läpi ja voin sanoa että helkutin vahva ihminen olet. Kun kerroit menneisyydestäsi koulukiusattuna, näin sussa itseni koska olen itsekkin todella rankasti koulukiusattu.

    Kaikkea hyvää elämääsi. :)

    VastaaPoista