perjantai 19. helmikuuta 2016

Tukijoukot

Kaikkee sitä on. Kaikkee paskaa.
Turhanpäiväistä vittuilua joiltakin anonyymeiltä jotka ei uskalla kirjottaa edes omalla nimellään. Raukkamaista.
Ja kun mulle sanotaan pahasti niin lukijat puolustaa mua. Arvostan sitä.
Oli taas niin mukava huomata kuinka lukijat pitää mun puolia.
En välitä niistä vittuilijoista paskaakaan, niiden puheet jo kertoo millasia ne on.
Onneks mulla on aivan ihania lukijoita tukena. Arvostan teitä! Ja kiitos teille kaikille jotka lähetätte mulle lankoja!

Teidän lukijoiden tuki on ollu mulle korvaamatonta. Siitä on ollu mulle iso apu. Teidän tuki ja neuvot on auttanu mua selviää eteenpäin. En ois koskaan uskonu et saisin näin paljon tukea ja ymmärrystä. En osannu kuvitellakaan mitään tällaista. Niin moni lukija on mua auttanu sanoillaan. Monesta olen saanut ystävän. Olen kiitollinen. Arvostan kaikkea tätä tukea mitä olen teiltä saanut. Kiitos!

1 kommentti: