perjantai 4. joulukuuta 2015

Visuaalinen päivitys

 Otin muutaman uuden kuvan. Ilmeellä!

Meille tuli tossa viime viikolla uus juttu. Saatiin isompi kämppä. 17.12.2015 on muutto. Se kämppä oli ihan kiva ja se on tässä ihan vieressä. Mä vaan niin tykkään tästä pienestä yksiöstä. Mut meidän on pakko muuttaa kun vuokranantaja sano ettei täs voi asua kahta. Ihan tylsää. Muutetaan sit. On se sentäs isompi kämppä niin mahtuu paremmin. Oon jo suunnitellu sen sisustamistakin. Ja kun siel on tilaa niin mä saan vihdoinkin oman käsityö-taiteilija nurkan :)
 Mulle on sanottu et mä näytän nykysin paljon terveemmältä. Onko se totta?
Kävin eilen rakkaan kanssa stadissa päivän varotusajalla. Herättiin 5 aikaan ja Onnibussilla stadiin. Oli aika ADHD-lääkärille taas. Mä pelkäsin ihan vitusti et jotain menee pieleen. Aina, ihan aina kun on jotain tärkeetä niin mä pelkään et jotain ikävää sattuu. Oon siitä jopa ihan varma. Se on ärsyttävä tapa mulla. Mut joo, takas tohon stadin reissuun. Piti reseptit uusia. Just kun oltiin ettimäs sitä lääkäripaikkaa niin mä siinä melkein ovella jo menetin toivoni. Aloin jo hokee siinä ettei me löydetä sinne ja yhyy mikään ei onnistu. Sit se kuitenkin löyty. Lääkäri oli uus tuttavuus ja hyvin asiallinen. Se otti jopa hyvin neutraalisti ton mun menneisyydenkin kun kerroin siitä. Näytin sille mun ADHD-diagnoosinkin, eikä se ole yhtään epäpätevä niinkun päihdepolilla väittävät! Asiallinen diagnoosi se tänkin lääkärin mielestä oli. Ikinä en ole nähny kenenkään reagoivan noin asiallisesti siihen. Muutenkin oli hyvä käynti. Ymmärtäväinen lääkäri ja oikee lääkitys on hyvä juttu. Se lääkärikin oli ilonen kun kerroin et nyt on lääkitys kunnossa vihdoinkin. Sain sit vuoden respan Elvanse 70mg. Käynti tuli maksaa 120e per henkilö, mut oli se sen arvostakin. Ilman Elvansee mä en pystyis hallitsee elämääni.

http://hulttiotytontekeleet.blogspot.fi/
Tuonne ilmestyi taas uutta!

10 kommenttia:

  1. Oot kyllä terveemmän näkönen!:) HyväHyvä:)Onnea Uuteen kotiin!:)Ja kiva että lääkärireissu meni hyvin!

    VastaaPoista
  2. Näytät terveeltä ja kauniilta ♡ hyvää joulun odotusta teille ja onnea uuteen kotiin. Voimia pysyä kuivilla. T.Oulun tyttö

    VastaaPoista
  3. Kiitos arkirytmi päivityksestä. Enemmä näitä valokuvia! Ne konkretisooi niin hyvin tän muutoksen minkä oot kokenu, näytät oikeesti terveeltä! Jatka tällä hyvällä tiellä.
    Oikein lämmintä joulun odotusta ja mahtavaa uutta vuotta uuteen elämään :)
    -E

    VastaaPoista
  4. Musta toi viimenen kuva sopis hyvin korvaamaan ton tossa sivupalkissa olevan kuvan "hulttiotyttö itse". Toi uus on paljon kivempi kuva ku toi mikä siinä nyt on. Tässä uudessa sulla on jotenkin ihan erilainen (hyväl taval) katsekin kun tuossa missä sulla on noi kuiturastat jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oot ihan oikeessa et vois vaihtaa pikkuhiljaa kuvan tohon.

      Poista
  5. Sä näytät todella kauniilta ja paljon terveemmältä <3 hienoa! Ja kiva kun lääkäri löytyi! :) itse samanlainen stressaaja ja panikoija :D

    T.$£

    VastaaPoista