maanantai 14. joulukuuta 2015

Ikävät muistot

Tuli mieleen yks ikävämpi tapaus. Erosin aikoinaan yhestä naisten hakkaajasta (taas kerran) mut eipä se elämä siitä helpottunu. Tämä kaveri kun alko vainoamaan mua. Se soitteli ja tekstaili uhkailuja ja jahtas mua pitkin kaupunkia. Monet kerrat pakenin sitä kauppoihin. Aina kun se sai mut kiinni niin hakkaamiseks se meni. Pakenin kerran sitä yhteen pienenpään kauppaan ja myyjä lukitsi oven. Se ei suostunu millään lähtee vaan oli väijyssä siinä oven takana. Soitin faijalle ja kytille, ne kävi ajamassa sen pois ja mä jatkoin matkaa. Se jätkä kuitenkin käänty takas ja tuli perässä. Juoksin taas karkuun ja just kun se oli saamassa mut kiinni, faija tuli paikalle ja käski mut autoon. Tää paskiainen oli just käymässä mun faijan kimppuun kun kytät onneks tulivat ja ottivat sen kiinni. Vittu, ei riittäny et mua satuttaa vaan piti käydä faijallekin vielä uhoamaan. Onneks kytät kuitenki ehti väliin. En tiedä miten oisin kestäny jos se ois tehny mun rakkaalle faijalle jotain. Vittu mikä jätkä. Täys raukka.
Kun oltiin vielä yhessä, Se kerran kävi hakkaa mua baarin pihassa. Siinä Se mua pieksi ja jokunen jätkä sit tuli siihen väliin. Kävivät joukolla exän kimppuun ja tämä anoo armoo ja huutaa mua apuun. Mikä jätkä Se Sellanen on joka ei uskalla muita hakata kun naisia ja kun siitä joutuu vastuuseen niin huutaa omaa uhriaan apuun täysin viattomana. Eikä Se hakkaaminen siihenkään loppunu. Taksi kun tuli niin ex pakeni sinne hyvinkin nopeesti ja menin sit minäkin. Siinä taksissa jo Se hakkaaminen jatku. Kuski yritti rauhotella mut ei. Koti pihassakin Se vielä mua hakkas. Potki, hakkas, väänteli, repi, hyppi päälläkin niin että rutina kuulu.Taksikuski oli onneks soittanu kytät ja ne taas kerran vei Tän hakkaajan mukanaan. Olin ihan veressä taas kerran. Kylkiluu murtununeena ja shokissa. Että tämmöstä paskaa muistu mieleen. Miten voi olla mahollista et mulla on ollu monta miestä jotka on hakannu mua? Miks niin moni on tehny niin? Mikä vittu mussa on vikana?

10 kommenttia:

  1. Rakas jenna, se vika on niissä miehissä jotka hakkaa. Eriasiahan on jos nainen aloittaa hakkaamisen, niin mun mielestä mies saa puolustautua. ja tuskin sä niitä persenaamoja hakkasit. Tollaset näkee ne uhrit jo kaukaa, ne uhrit jotka ei osaa puolustautua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, oot kyllä ihan oikeessa. En vaan ymmärrä miks piti hakata kun en edes provosoinu. Mut onneks Se on ohi.

      Poista
  2. Mietiskelin kuin näitä tektsejäsi luin, että miksi et kävisi terapiassa? Puhumassa ulkopuoliselle asioistasi. Itse koin aikoinaan terapiasta suuren hyödyn. Aluksihan se tuntui typerältä ja turhalta asialta. Vasta vuoden jälkeen ymmärsin miten paljon on auttanut asioista puhua ja että opin suhtautumaan asioihin eri tavalla. Tarjotaanko huumeista eroon haluaville muutenkaan terapiaa? Paitsi tietty katkolla voi olla jutustelua, mutta entä noin muutoin?
    Uskon että parantumistasi auttaisi kovasti tuo terapia. Psyykkeelle psyykkistä lääkettä.
    -E

    VastaaPoista
  3. Huhhuh mikä jätkä... :o Onneks pääsit eroon siitä. Ite oon kans ollu useamman väkivaltasen miehen kanssa aikoinani ja kyllä sitä tuli mietittyä että mikä vittu mussa on vikana kun houkutan luokseni pelkkiä kusipäitä. Nyt onneks hyvässä parisuhteessa.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. Löytyisköhän syy niistä porukoista missä silloin pyörit, narkkareistahan ne sekopäisimmät yleensä löytyy. Täyspäisimmät miehet tuskin pahemmin myöskään kiinnostuvat narkeista. Hyvä että noi ajat on sulla nyt takanapäin.

    VastaaPoista
  5. Selkee vastaus sun viimeseen kysymykseen on se ettei sussa ole mikään vikana, paitsi ehkä se että olet valinnut vääränlaisia miehiä. Itsekin olen ollut väkivaltaisessa suhteessa, ja välillä mietin minäkin että mikä mussa on vialla (ja tiedänkin mikä mussa on vikana), kunnes taas tajuan että vika on ollut jossain ihan muussa kun itsessäni. Onneks sulla nyt kuitenkin on rinnalla se oikee, joka kohtelee sua niin kuin ansaitset tulla kohdelluksi. :) Olet arvokas ihminen! :)

    VastaaPoista
  6. Koitapa muistaa, että vika ei koskaan ole ollut sinussa, vaan siinä hakkaajassa. Aina!

    VastaaPoista
  7. Läheisriippuvaiset henkilöt useasti löyttäytyvät yhteen väkivaltaisten narsistien kanssa. Romanttisena kuvitelmana usein on, että saa sen rentun hoivattua kuntoon, mutta turpiin siinä vain tulee.

    VastaaPoista
  8. Mun mies kävi kerran mun isän kimppuun, kun isäni oli hakemassa mua niille, kun olin päättänyt erota, koska se ei suostunut näyttämään mitä textasi jonkun vieraan naisen kanssa, vaikka sanoin lähteväni, jos se ei näytä. Mies ei päästänyt mua ulos vaan löi ja rikkoi mun puhelimen. Mies kävi isäni kimppuun ja uhkasi puukolla, mutta sain puukon siltä pois. En kuitenkaan päässyt lähtemään suhteesta ja tuolloin odotin lastamme.

    VastaaPoista