torstai 3. joulukuuta 2015

Kuulumisia

Heräsin jo viideltä tänään. Ollaan rakkaan kanssa matkalla Helsinkiin ADHD-lääkärille. Sain eilen kotilääkkeet. Jonkin aikaa mielessä pyöri piikki, mut tulin siihen tulokseen että en piikitä. En koe saavani siitä enää mitään kiksejä. Jotenkin se vaan inhotti. Tää on aika hyvä muutos. On ihan normaalia et tollasia ajatuksia tulee käyttäjälle. Mut tuo Kyl oli mulle yllätys et miten inhottavalta jo pelkkä ajatus tuntu. Edistystä perkele. Oon koko matkan kirjottanu mun TrippiKirjaan. Se on Sellanen pieni päiväkirja. Sen nimi on TrippiKirja siks kun Se kulkee aina mukana. Sinne sit kirjottelen ajatuksiani. Se on ihan hyvä et pystyy kirjottaa siellä missä onkaan jos iskee jotain mieleen. Lukasin tossa aika koomista paskaa meikäläisestä. Oli oikein anonyymi! Hänen mielestä mä puhun paskaa. Hänen mielestä mä narkkaan edelleen. Pikkusenko repesin xD Haha. Ja Yks valitti kun en julkassut hänen paskakommenttiaan. Mulla on tässä blogissa apinasuodatin. Kaikkee turhaa paskaa mun ei tarvi julkaista. Kyllä mä niitä paskakommenttejakin tietty julkasen, mut rajansa kaikella!

2 kommenttia:

  1. Kannattaako bustata alaikäinen kannabiksen kotikasvattaja/myyjä/käyttäjä? Voiko siitä seurata ongelmia bustaajalle jos ko henkilö saa selville kuka jepareille ilmoitti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a, en kyl osaa ottaa kantaa. Mä tuskin ilmottasin, omapa on asiansa. Mitä siitä siis seuraa jos käräytät, se joutuu kyttien kaa tekemisiin ainakin ja varmaan siitä tekeevät myös lastensuojelu ilmoituksen. Se sit voi johtaa laitokseen.

      Poista