torstai 9. huhtikuuta 2020

Parempi olla

Nyt on ollut paljon parempi olla. Olo on tasoittunut ja voin ihan hyvin. Olen itse asiassa helpottunut, kun pääsin tähän kammottavaan injektioon, koska saan etäisyyttä päihdepoliin. Kohta enää kerran kuukaudessa käynnit! Mahtavaa. Vaikka se toimenpide on inhottava, kestän sen, koska se on mulle hyväksi.
Buvidalissa ei ole naloksonia, ja oon huomannut, kuinka tunteet liikkuu luontevammin. Hyvässä ja pahassa olen sen huomannut. Fiilikset on voimakkaampia ja olen paljon innokkaampi. On mukavaa kun oon voinut pitkästä aikaa vuosiin kokea aitoa, raikasta iloa. Olen myös kokenut aitoa, voimakasta surua, ja olen kovin itkuherkkä. Tunteet liikkuu nyt paljon vapaammin ja se on siistiä.
On siinä injektiossa siis jotain hyvääkin. Hyviä puolia on enemmän kuin huonoja. Ainut huono puoli on se, että se annetaan piikkinä. Vielä pari viikkoa käyn kerran viikossa piikillä ja sit enää kerran kuukaudessa.
Viime viikon perjantaina oli vielä tosi kehnot olot, mut saman päivän aikana olot tasoittui. Annosta nostettiin ja nyt se kantaa hyvin. Saan jatkossa elää vapaammin normaalimpaa elämää, kun käynnit päihdepolilla lääkkeenhaussa vähenee. Se on kyl aika siistiä. Ihan hyvä että pakottivat mut tähän injektioon! :D

5 kommenttia:

  1. Mahtavaa et olo on parantunut! Ja etäisyys päihdepoliin on varmasti vaan hyvästä. Nyt itellä lähtee 16 päivä ilman subua! Ilman lyricoita ja bentsoja olisi ihan mahdotonta. Dormicumia ja piriä tuli ostettua, lähinnä iv himon takia mutta sekin saa nyt jäädä. Ei ole enää edes paikkoja mihin laittaa.

    - 97

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin iloinen sun puolesta! Aivan hemmetin siisti juttu, et oot pysynyt irti!! Hyvä sie! Kannattaa jättää iv hommelit pois, aluksi on niitä himoja, mut mitä pidempään pystyt olee tykittämättä, sen helpommaksi se tulee. Mulla jäi piikittäminen pois ihan oudosti. Se vaan JÄI pois ihan kuin itsestään. Ihmettelen asiaa vieläkin, et miten niin voimakas pakkomielle vaan jäi pois. Ja tilalle tuli karmaiseva piikkikammo.😆 Aivan käsittämätöntä. Entinen ruiskunrakastaja mestaritykittäjä kamalaa nyt neuloja. Hassua, mutta se suojelee. Pidä pintasi ja pysy lujana!! Sä onnistut kyllä. Ilmoittelethan sitten aina välillä et miten menee? Muistan rukouksissa sua.💗

      Poista
  2. Hienoa lukea, miten hyvin olet päässyt eroon päihteistä ja siitä labyrintista jollaiseksi ne elämän tekee! Löysin blogisi joskus vuosia sitten ja olen säännöllisesti, välillä usein (malttamattomana odottanut uutta päivitystä..) ja välillä harvemmin, käynyt lukemassa mitä sulle kuuluu. Samalla käynyt läpi omaa taistelua siinä harhamaailmassa . Nyt olenkin ensimmäistä kertaa vuosiin siinä tilanteessa että olen ilman ulkopuolista painetta tai laitosta,
    ollut viikkoja kuivilla ja vasta muistan miltä tuntuu olla selvä. Sattumalta muistin blogisi ja tulin vertaistuen toivossa sitä lukemaan ja onneksi tulin, koska esimerkkisi todella antaa toivoa ja voimaa tässä taistelussa,eikä vähiten siksi että todellakin tiedät, mistä puhut. Paljon voimia ja kaikkea hyvää sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa että oot päässyt kuiville! Pysy vahvana, äläkä palaa enää siihen helvettiin. Elämä on paljon hienompaa selvänä, sen olen itsekin huomannut. Täältä saa vertaistukea ja voit laittaa mulle vaikka sähköpostia osoitteeseen aivotukaani@gmail.com. On hienoa kuulla, että mun elämäntarina antaa toivoa. Siksi mä kirjoitan, että jos siitä vaan olisi edes joillekin apua ja toivoa. Jos mun kaltainen toivoton tapaus voi saada elämänsä kuntoon, niin kyllä voi saada ihan kuka vaan! Älä anna kamahimoja saattaa sua retkahtaa. Kun himo iskee, niin muista, et se menee ohi. Mitä useammat himot selättää, sen paremmin niistä selviää. Pysy lujana!! Olen hengessä mukana! 💕

      Poista