torstai 14. helmikuuta 2019

Jennamainen juttu

 Moi! On jännittävää olla Jenna! Sitä ei arvaiskaan kuinka jännittävää on olla Jenna.

 Jennaa itseäkin jännittää olla Jenna. Välillä se häiritsee ja jännittää niin, että tulee paniikkikohtaus.

 Kuinka jännittävää onkaan olla Jenna! Ihan kädet tärisee.

 Mutta jännitys kuuluu elämään, myös Jennan elämään. Vaikka kädet vapisee pelosta, kurkkua kuristaa ja sydän tykyttää, elämä on ihanaa!

 Mitä siitä, jos välillä iskee paniikkikohtaus, jos välillä vähän pelottaa, se on osa tätä elämää, jännittävää elämää, jota Jenna elää nyt!


8 kommenttia:

  1. Voi Jenna hyvä, kuinka sievältä ja eläväiseltä Sinä nykyään näytätkään.
    Olen tosi iloinen Sun puolestasi. Onnea ja Siunausta koulutielle, ja tottakai muutenkin.

    Jänskää: olen itse oikeastaan agnostinen, enkä oikein välitä uskonnoista, mutta mä olen aivan 100% tosissani, kun toivotan Sinulle Siunausta... Pistää miettimään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Tää on mulle tärkeä ja iso asia, kun agnostikko toivottaa meikäläiselle siunausta, vieläpä ihan aidosti! 😊 Kiitos samoin sulle paljon siunausta!

      Poista
  2. Hei!

    Luin sun blogia vuosia sitten ja jäin arvostamaan sitä rehellisyyttä ja avoimuutta jolla käsittelit ongelmiasi ja itseäsi ihmisenä. Et ollut kuivilla silloin, vaikka yritystä olikin. Nyt löysin sattumalta tänne takaisin, ja musta on hirveän kiva huomata, että sulla menee nykyään paremmin, ja että vaikutat edelleen samalta avoimelta ihmiseltä.

    Tälläisen blogin pitäminen etenkin julkisesti vaatii rohkeutta. Tulee varmasti niin ruusuja kuin risujakin palautteena. Teet kuitenkin hyvää työtä rikkomalla tabuja ja puhumalla niiden ihmisten kohtaamista ongelmista, jotka yhteiskunta on unohtanut. Olenkin sen takia sitä mieltä, että olet sisältä kovin kaunis ihminen ja se on saanut minut palaamaan tämän blogin lukijaksi yhä uudelleen (aion kurkkia mitä sulle kuuluu tulevaisuudessakin nyt kun muistan hakusanan jolla tämän löytää).

    Toivotankin sulle paljon vahvuutta heikkoihin hetkiin, uskoa silloin kun epätoivo yrittää yllättää, paljon rakkautta jokaiseen päivään, tervettä ylpeyttä omista saavutuksista ja vastapainoksi pientä nöyryyttä ja suurta kiitollisuutta, ettet milloinkaan unohtaisi arvostaa kaikkea mikä on nyt paremmin. Näillä eväillä toivon, että voit hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Tää rohkaisee mua edelleen jatkaa tätä juttua. Mukavaa on huomata, etten kirjoita turhaan. Tää sun kommentti kosketti mua niin, että kirjoitin ton loppu osan ylös paperille ja laitoin jääkaapin oveen.😀 Siinä se mua joka päivä muistuttaa, rohkaisee ja kannustaa. Kun sitä luen, tulee mieleen, et mulla on aivan mahtavia lukijoita! Kiitos!

      Poista
  3. Heippa Jenna! Olen seurannut siun blogia epäsäännöllinen säännöllisesti aikalailla sen alusta alkaen, ihan mielettömän upeaa ja etuoikeutettua seurata noin vahvan, omalaatuisen ja jopa raadollisen rehellisen ihmisen tarinaa. Blogi ja tekstit tulee siinä mielessä henkilökohtaisesti lähelle, että olen nykyisin parisuhteessa toipuvan addiktin kanssa ja olen itse elänyt erilaisten mt-ongelmien kanssa viimeiset 14-vuotta, oma ikäni alkaa vielä pari vuotta numerolla 2. Kiitos, kiitos siitä, että olet ollut mielettömän rohkea, kun astuit ulos varjoista tällä blogilla, omalla tarinallasi. Kunnioitan sinua ihmisenä, persoonana ja taiteilijana todella paljon. Jos joskus tapaamme missä tahansa, lupaan, että tulen kertomaan samat asiat kasvotusten. Kaikkea hyvää ja paljon onnea jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Jos joskus satutaan jossain törmää, niin tottakai saa tulla juttelee!😊 Vaikka olen aika ujo ja aika-ajoin jännityksen vallassa, musta on silti mukavaa tavata lukijoita ja jutella heidän kanssa. Ne on yllättävän mukavia tilanteita ja välillä vähän huvittaakin se, et missä kaikkialla heitä tapaan. 😄 Paljon voimia ja tsemppiä sulle!! Rukoilen ja toivon, että sulla menisi kaikki hyvin!😊

      Poista
  4. Oot nykyään niin terveen näköinen ja kaunis. Oon seurannut blogia aika alusta asti ja tuli tippa linssiin, kun näin noi kuvat joss näytät onnelliselta.

    VastaaPoista