torstai 28. joulukuuta 2017

Armahdettu varas

Ilmoitusluontoista asiaa. Näyttely jatkuu vielä tammikuun ajan.

Muuta asiaa.
Kun käytiin jouluostoksilla Pieksämäen äijä parkissa, ja siel myyjät tarkkaili meitä ihan mun menneisyyden takia. Olin aikoinaan varastanut sieltä usein.
 Tuli hirveen huono omatunto ja katumus. Kun sit kassalle mentiin, mä itkien pyysin anteeksi sitä et olin varastetut sieltä. Se katumus ja anteeksipyyntö tuli niin syvältä, et vapisin ja äänikin meinas lähtee. Enkä välittänyt yhtään muista siinä olleista ihmisistä, vaan pyysin anteeksi sydämeni pohjasta.
 Myyjä (joka tais olla myös kaupan omistaja) sanoi: "Ne on anteeksi annettu KAIKKI. Hyvä että nyt on asiat paremmin sulla."
 Vähänkö mä olin kiitollinen ja yllättynyt! Itkien kiittelin sitä ja olin hyvin liikuttunut. Se oli hämmästyttävää! Sain anteeks kaikki ne typerät varkaudet, joita siinä kaupassa olin tehnyt. Näin jälkeenpäin mua hävettää, et toimin niin. Mut oon niin kiitollinen et sain kaikki siellä tehdyt rötökset anteeksi.
 Hämmästyttävä armon kokemus. Oon niin kiitollinen. Anteeksianto ja anteeksi saaminen on mahtavia asioita!

Kirjoittelen taas paremmalla ajalla. Pahoittelen, et on kestänyt.

3 kommenttia:

  1. Jotenkin tää liikutti mua paljon. Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta sulle <3 oot onnes ansainnut!
    -Iida

    VastaaPoista
  2. Kyllä muuten oli tilanne! Itkin vielä ulkona ollessakin, olin niin helpottunut ja kiitollinen! Ja oon kyl vieläkin. Aika erikoislaatuinen tapaus oli tämä. Siinä oli Jumala läsnä, siitä oon varma. Omin voimin en varmaan olis pysynyt edes pystyssä siinä kun pyysin anteeksi sydämeni pohjasta. Miehenikin mietti et eikai se vaimo nyt romahda kokonaan :D Tää oli niin mahtava tapaus, oli niin uskomatonta saada anteeks kaikki ne varkaudet joita siellä olin aikoinaan tehnyt. Kaikki! Aivan käsittämätön armon kokemus. Ei voi kuin kiittää!

    VastaaPoista
  3. Hienoa että uskalsit pyytää anteeksi! Useimmissa kaupoissa on ymmärtävät kauppiaat, tuttavapiirissäni on ollut kaupoista varastaneita henkilöitä ja useimmat jotka on selvinpäin menneet pyytämään anteeksi tekonsa on saaneet sovittua ja mahdollisen porttikiellon pois.

    VastaaPoista