lauantai 2. joulukuuta 2017

Asiat lähtee etenee

Mä oon viime aikoina saanut lukijoilta kannustusta suorittaa peruskoulun loppuun. Kiitos heille!
 Aion nimittäin tehdä sen.
 Kävin joku viikko sitten työkkärissä ilmoittautuu ja täytin sellasen kaavakkeen mihin tuli kaikenlaista asiaa. Sain sit ajan työkkäriin, joka oli eilen.
 Se oli tosi mukava työntekijä ja juteltiin et miten mun kanssa toimittais työ elämän suhteen. Peruskoulun suorittaminen olis näillä näkymin se eka homma. Olin laittanut siihen kaavakkeeseen haluni suorittaa sen ekaksi ja sit myös muita juttuja mitä olis kiva tehdä, kuten auttaa päihdeongelmaisia, syrjäytyneitä, vanhuksia, pitää vanhuksille vaikka virkkaus ryhmää ja muuta sellasta.
 Olin positiivisesti yllättynyt siitä miten positiivisesti se työntekijä muhun suhtautui. Ymmärsi jopa ADHD-lääkityksen tarpeellisuuden ja otti mut muutenkin todesta. Kehui myös sitä miten hyvin olin täyttänyt sen kaavakkeen ja sanoi et mun lahjoja olis hyvä päästä hyödyntää.
 Olin maininnut siinä kaavakkeessa mun taidot ja toiveet, ja niitä ei pidetty hyödyttöminä! Oli puhe myös kuntouttavasta työtoiminnasta ja et sen peruskoulun vois suorittaa siinä samalla.
 Asioita tarkastellaan seuraavalla ajalla lisää, ja innolla ja jännityksellä sitä odotan. Suuret kiitokset vielä teille lukijoille, jotka kannustitte mua suorittaa peruskoulun loppuun! Saitte mut innostuu asiasta, kiitos! 😊🙋🙏

7 kommenttia:

  1. Tästä tuli NIIN hyvä mieli! Aikuisena opiskelu on vieläpä tosi kivaa (ainakin mun mielestä), kun on ymmärrystä elämän eri osa-alueista niin syy-yhteydet avautuvat ihan uudella tavalla. Kovasti tsemppiä ja opiskelun iloa toivotan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Innolla odotan et ottaisivat yhteyttä sieltä TE-toimistosta sossujen ym kanssa. Alan olla jo aika täpinöissäni, et mitenkähän tässä asiat lähtee rullaa eteenpäin. Ja millon. Ne sano et mun on odotettava, et muhun otetaan yhteyttä. Odotellaan sit ja koitan olla odottamatta, koska odottaminen ei oo helppoo :D

      Poista
  2. Ihan mahtavaa että aiot suorittaa peruskoulun loppuun, oon seurannu sun blogia jo pitkän aikaa sieltä asti kun vielä käytit on ihan tosi ihailtavaa että pystyit lopettamaan kaman vetämisen. Sussa on kyllä ihan tosi paljon sisua ja varmasti tuut vielä saavuttamaan paljon elämässäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. En olis selvinnyt siitä kaikesta ilman Jeesusta. Häneen turvasin jo käyttöaikojen loppuvaiheilla. Kaiken järjen mukaan mun olis pitänyt kuolla. monet kerrat. Mut ei, ja siitä olen kiitollinen. Oli ihme, että näin kävi, et sain elämän kondikseen. Se, et löytyi lääkäri, joka ei pitäny mua toivottomana tapauksena ja määräs viel ADHD-lääkityksen, sekin oli ihme. Koko ikäni mua pidettiin toivottomana tapauksena, sit 2015 löytyikin lääkäri, joka ei pitänyt! Aika erikoinen asia.

      Poista
  3. Huutista narkkarille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööh? Mitä tarkoittaa huutista? Tuo on mulle tuntematon ja vieras ilmaisu.

      Poista