maanantai 16. toukokuuta 2016

Pilattu hoito

Vuonna 2012 pääsin ekan kerran korvaushoitoon. Lääkkeenä oli Metadoni. Kovasti yritin jo sillon olla ilman muuta kamaa mut eihän se onnistunu. Vähän väliä olin vetämässä piriä jne. Olin niin sekasin etten muista siitä ajasta paljoakaan.
Se oli kesää kun hoito alko ja jouluna se jo lopetettiin oheiskäytön takia.
Kun annosta tiputettiin niin olot oli ihan hirveet.
Helvetilliset reflat.
Ja sekös mut saikin vetämään kahta kauheemmin. Koko hoito meni vituiks ja elämä myös. Sen jälkeen mun narkkaaminen paheni huomattavasti.
Sillon olin varma että kuolen huumeisiin.
Eikä Se kaukana ollutkaan.
Mut onneks vihdoinkin kävi toisin.
Mä pelastuin.
Kun pääsin Suboxone korvaushoitoon mä yritin uudestaan. Tosissani. Jonkin aikaa olin selvänä mut sit aloin retkahtelee useemmin ja useemmin. Se loppu vasta vuosi sitten kun sain Elvansen ADHD:n hoitoon.
Mitä tästä opimme?
On tärkeetä hoitaa ongelmien alkulähde. Muuten mikään ei onnistu.

2 kommenttia:

  1. Mitä tästä opimme?
    On tärkeetä hoitaa ongelmien alkulähde. Muuten mikään ei onnistu.

    ^ Juuri noin se on!!! - Mariel :)

    VastaaPoista
  2. No nyt sä tiedät ja varmasti jo tunnistatkin merkit milloin on vaara retkahtaa.

    VastaaPoista