torstai 5. toukokuuta 2016

Maailma muuttuu

Onpa mukavaa kun alkaa olla jo lämmintä. Enpäs olekaan ennen välittänykään sellasesta kuin hyvä sää. Satoi tai paistoi, Jenna oli aineissa. Nyt oon täs vuoden aikana alkanu enempi kiinnittää huomiota ympäristööni. Paljon oon huomannu kaikkee uutta ja mielenkiintoista.
Kaiken näkee toisella tavalla, aidosti eikä vääristyneesti.
Ennen ei kiinnostanu mikään muu kun piikki.
Elämä on saanu paremman merkityksen. Terveemmän.
Ja mä voin paljon paremmin. Henkisesti ja fyysisesti.
Tää muutos mikä vuodessa on tapahtunu, on ollu niin iso muutos etten osaa sitä kunnolla selittää. Oon ihan toinen ihminen.
Vieläkin ihmettelen et miten Tää on mahdollista.
Näköjään Se vaan on.
Huumeista irti pääseminen on helvetin vaikeeta mut ei mahdotonta.
Vielä pari vuotta sit en uskonu tuota mut nyt uskon. Mä toivon kovasti että mun Blogista ois apua muillekin käyttäjille. Monen kanssa olen jutellukin ja asiaa. Jos siis joku haluu jutella niin laittaa vaan sähköpostia jenna.harju89@hotmail.com

2 kommenttia:

  1. Moi! Oon seurannut sun blogia ihan alusta asti ja nyt päätin kommentoida ensimmäistä kertaa.. Heti aluksi haluun toivottaa sulle kaikkea hyvää nyt ja tulevaisuudessa. Oot vahva ja upee ihminen ja inspiroit mua näyttämällä, että kaikesta voi selvitä. Mulla ois muutamia postausideoita/toivomuksia mistä voisit halutessasi kirjoittaa:
    1. Onko sulla mitään tatuointeja? Jos on niin esittele ne vaikka kuvien kera ja kerro tarinoita niihin liittyen.
    2. Kerro sun ekasta kerrasta, kun kokeilit heroiinia. Tai ihan mistä muusta tahansa ekasta kerrasta, josta et oo vielä kertonut.

    Ja jos saan esittää vielä yhden toivomuksen, niin toivoisin postauksiin lisää kuvia. Hyvää kesää!

    VastaaPoista
  2. Eikö ookki huippua :) mulla on nyt pari päivää soinut suvivirsi tauotta päässä, se vain kuvaa kevään niin ihanasti!

    VastaaPoista