tiistai 23. joulukuuta 2014

Kuukauden Kohokohtia

 11.12 rakas osti mulle ruusuja ensimmäisen yhdessä vietetyn kuukauden kunniaksi. Niin kaunista ja romanttista. Mulla on ihana mies jonka kanssa on mahtavaa elää yhteistä elämää. Ylä- ja alamäet ollaan kestetty jo yli kuukausi ja miten nopeasti aika on mennyt. Ja tuntuu kuin oltais aina tunnettu. Olen niin onnellinen tämän miehen kanssa. En ole koskaan kokenut vastaavaa.
 Baanalle lähdössä rakkaan kanssa. En muista enää mistä nistiretkestä oli kysymys,niitä tulee välillä tehtyä syystä tai toisesta. On paljon meitä tarvitsevia ihmisiä joita yritämme auttaa vaik ois itelläkin vaikeeta. Ollaan vaan sitä maata että kaveria ei jätetä. Mut on meilläkin rajamme. Tänään tuli yks kaveri ovelle ja koputti. Perkele se tuli omin päin sisään,(ovi oli jääny lukitsematta vahingossa) ja oli sekasin kuin mikä ja tarjos paukut. Se myös vähän sotki meidän kämppää mistä hänelle ystävällisesti sanoin,ja myös siitä ettei tulla omin luvin toisten asuntoon. Toisen kotia pitäisi kunnioittaa.
 Vanha kuva minusta. Lähti vankilaan EK (elinkautis) vangille muistoksi minusta ja piristämään hänen sellinsä seiniä. Kirjoitin 22-sivuisen kirjeen hänelle,meillä on tiivistä kirjeenvaihtoa. Olen hänen kirjevaltiatar ja hän on minun kirjeorjani. Aina kun tulee JailMail:) olen iloinen. on mukava saada postia juuri häneltä. Ja tälle murhaajalle mä olen parasta mielipidelääkettä,niin hän sanoo. Oikein mukava tyyppi vaikka pahan teon on tehnyt. Ei pidä tuomita tekojen perusteella,vaan elämänasenteen perusteella. Mun mielestä näin. Jokainen tekee virheitä. Hänestä on tullut mulle tärkeä ystävä. Puhutaan syvällisiä ja dissataan maailmaa. Poltettiin hänelle mun bändin demo joululahjaks. Toivottavasti tykkää. Aletaan kohta tekemään video youtubeen siitä demosta. Ilmoitan sitten sen kun se on siellä.

 Oltiin viikonloppu kahdestaan miehen kanssa kaverin kämpällä ja innostuttiin ammuskelemaan. Sisällä ei viittiny,mentiin sit ampumaradalle pukuttelemaan keskellä yötä. Ihme ettei tullu poliisit. Pari-kolme lippaallista meni.
Piirsin tänään tämän kuvan. Autossa piirretty ajomatkan aikana ja kotona pilvipäissään väritin tämän. Pieni retkahdus,ei paha,kyseessä on vaan kannabis. Ja päihdepoli tietää. Olen niille rehellinen käyttämisistäni. On parempi polttaa sillon tällön savuja kuin vetää koko ajan jotain paskaa suoneensa taukoamatta. Vai? Olenko nyt paha addikti kun sorruin polttamaan pari jopoa tötsyä? Ja onnistuin näinkin symmetrisen kuvan luomaan vapaalla kädellä? Pilvessä on kiva piirtää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti