maanantai 29. joulukuuta 2014

Hulttiotytön Joulu

Joulu.. No Se meni ihan hyvin,vaikka retkahdin amfetamiiniin. Olin ystävän luona viettämässä joulua rakkaan kanssa. Oli tosi mukavaa. Vedin noin 4 grammaa kaiken kaikkiaan ja kun aineet viimeinkin loppu ja laskut alko painaa,mulle iski sit piripsykoosi. Näin metrin mittasia punasia käärmeitä ja keräilin niitä laatikoihin. Lopulta käärmeitä oli 200. Oli hirveet vainoharhat. Kuvittelin että kaikilla oli salaliitto mua vastaan. Minusta piti hankkiutua eroon. Skitsosin jopa omalle miehelleni,mut Se sai onneks tyynnytettyä mut. Olin niin huonossa kunnossa että oksensin sairaalassakin subuja hakemassa. Kun päästiin kotiin mä vihdoinkin nukahdin ja tuli nukuttua koko viikonloppu. 5päivää tuli valvottua. Olipahan joulu siinä sitten. Oli tosi mukavaa olla ystävien seurassa. Että Sellanen joulu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti