keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Amfetamiinista...

Tänää on ollu kiva päivä. Aloin virkkaa kaulahuivia sateenkaaren värisestä langasta ja Kyl tulee hieno. Jo 100g virkattu (ei narkattu :D) ja eilen virkkasin faijalle kaulahuivin joululahjaks. Laitan näistä sitten kuvia kun pääsen kotiin. Nyt ollaan miehen ja ystävän kanssa lähdetty puun kaatoon. Toimin seuraneitinä. Eilen mun faija tapas mun rakkaan ekaa kertaa ja ne tuli hyvin toimeen. Onneks. Tekee kovasti mieli päihteitä tällä hetkellä. Piri menis.. Mut en ota. Piri oli mun ensirakkaus. Mullahan on ADHD ja amfetamiini on ainut lääke mikä siihen auttaa. Pystyin paremmin opiskelemaan ja elämään "normaalimmin". Se tekee olon selkeeks ja pystyy keskittyy ja toimimaan paremmin. Mä en tajua niitä jotka tappelee kaduilla piripäissään. Mulle tulee vaan hyvä ja selkee olo. Antaahan Se vauhtiakin ja kirkastaa ajatukset mut laskut onkin sit vittumaiset. Pää hajoilee oikein urakalla. Tunteet nousee pintaan ja kaikki ahdistaa. Siks sitä pitikin ottaa aina lisää ja lisää ja isompia annoksia. Ja riippuvuus on syntynyt. Hyvää Se on lääkemuodossa kuten concertat,dexedrinet.. Niistä ei Tuu laskuja. Saisinpa mäkin oikeen lääkityksen ADHDseen niin pystyisin elämään varmasti jopa ilman subua. Lähes kaikki ADHD potilaat käyttää jossain vaiheessa päihteitä. Se on tutkittu juttu. Amfetamiini on ainoa toimiva lääke ADHDseen. Kukaan ei vaan uskalla myöntää sitä koska pitihän on huuuuuume. Siitä vaan oikein käytettynä saa hyvän lääkkeen. Apteekeissakin jo on amfetamiinia huumereseptillä saatavana mut sitä on niin vaikee saada. Sitä ADHD hoitoa siis. Mäkään en oo saanu apua siihen koska mulla on huumeongelma. Se ongelma ois ratkaistu ADHD lääkityksellä. Mutta eihän sellasta voi narkkarille antaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti