keskiviikko 8. syyskuuta 2021

Julisteita made by Hulttis

 Tässä muutamia mun tekemiä julisteita. Olen tehnyt näitä mediapajalla. 








Tää on mun ovessa.












Rohkaisevia lauseita hajonneelle itsetunnolle.







Näin se on. Vaikeudet vahvistaa.


Ovikyltti kotioveen.





Näin se menee. Aika ei riitä. 













Tää tuli tehtyä kerran, kun olin jälleen kerran saanut burn outin.











Tämäkin on asuntoni ovessa.


Tää on niin totta... Olen ihan hajapää, PTSD ADHD sekoilija. Post-traumaattinen ADHD ihminen on järkyttävä säheltäjä. Rähmäkäpälä.

Tää on kaikille lukijoille tehty kiitollisuudella ja rakkaudella. Kiitos kaikille, että ootte jaksaneet seurata Hulttiksen touhuja!

Tää on huvittava. Hauska. Yksi mun lemppareista. 











Elämäni on usein kuin kulkua paskamyrskystä toiseen. Ihan sama mitä teen, mihin meen, vai teenkö mitään, paskamyrsky tulee kuitenkin.

Kuten kuvista näkyy, olen käsitellyt rikkinäisyyttäni myös näin, tekemällä julisteita. Tää on ollut ihan hauskaa terapiaa. Ja toivon, että näistä voisi olla hyötyä ja apua myös toisille. 

2 kommenttia:

  1. Nää on kaikki hyvää jälkeä!! 👍👍 Visuaalisesti suosikkini on ehkä tuo "mielen myrskyt...", mutta niin kuin sanoin kaikki nämä ovat hyviä. Sinulla on vahva taiteellinen ote, minkä nyt olen tiennyt muutenkin. Olenhan nähnyt hienoja maalauksiasi! 👍 Jatka samaan malliin... 👏👏

    VastaaPoista