keskiviikko 9. lokakuuta 2019

Kaikenlaisia projekteja


Moroo! Täällä taas Hulttis kirjoittaa pitkästä aikaa. Viime aikoina on mennyt ihan ok. Pari viikkoa sitten alkoi valokuvauskurssi ja olen siitä ihan innoissani. Se on ollut todella antoisa kurssi jo tähän mennessä. Ei aina malttaisi odottaa seuraavaa kertaa, se on niin mukava. Tää eka kuva onkin mun ensimmäinen viikkotehtävä. Kuvan tarkoitus on kertoa minusta jotain. Ja tämähän kertoo. Paskaa tapahtuu, mut olen selvinnyt. Olen mennyt pahasti rikki, siksi rosoinen tausta. Lehdet kuvastaa sitä et olen aika värikäs persoona. Sellainen kuva meikäläisestä. Shit happens.

Viime aikoina on ollut taas kovemmat kivut selässä. En tiedä miksi, mutta hemmetti kun sattuu. Pelkään, et siellä on taas jotain mennyt hajalle. Toivottavasti ei. Yritän siis tulla toimeen kipuni kanssa. Ei oo helppoa, mut yritän hyväksyä sen, et kipu kulkee aina mukana. Onneksi olen kehittänyt uusia, erilaisia projekteja. Olen hankkinut vitutus päiväkirjan ja pienen pahan mielen kirjan. Ne on todella hauskoja ja hyödyllisiä. Niitä työstämällä pystyn suhtautuu ikäviinkin asioihin huumorilla. Suosittelen kaikille!

 Sit on sellainenkin projekti meneillään, missä mun pitää pikkuhiljaa tuhota kirja, jota työstän. Sen nimi on Tuhoa tämä kirja väreissä. Suosittelen sitäkin kaikille, se on erittäin terapeuttinen. Olen muun muassa kastellut kirjan, töhrinyt sitä väreillä, pureskellut kirjaa, laahannut sitä pitkin käytävää ja mutaista maata jolloin siitä irtosi sivuja, olen viillellyt kirjaa, tökkinyt reikiä siihen, maalannut ja tehnyt painokuvioita, rypistellyt sivuja jne.. Se on erittäin terapeuttista! Moni on varmaan pitänyt mua hulluna, kun ovat nähneet mut työstämässä tuhokirjaa, mut eipähän tuo haittaa. Pieni hulluus on vain hyvä asia.

Nämä pienet tärkeät projektit ovat auttaneet mua selviää kipujen ja syysmasennuksen kanssa. Myös töissä käyminen ja opiskelu on olleet tärkeitä. Olen jo kahdesta englannin kurssista saanut arvosanan 8. Olisin toivonut parempaa (hemmetin perfektionisti). :D 8 on mun huonoin numero tähän mennessä. On se vaan outoa, miten voi arvosanatkin näin muuttua. Ennen ne oli yleensä 4-5 välillä. Parhaimmillaan 6. Paitsi kuvis ja musiikki oli 9-10. Nyt on tullut muistakin aineista parempia arvosanoja. Se vähän hämmästyttää.

Haluan vielä kiittää niitä lukijoita, jotka kannustivat mua käymään 9-luokan loppuun ja vinkkasivat nettiperuskoulusta! Kiitos, kiitos ihan sikana tyypit!! Teidän ansiosta Hulttis opiskelee ja onnistuu. Kiitos, että potkitte mua perseelle! Olen miettinyt jatko-opintoja, ja ajattelin ehkä mennä tän jälkeen nettilukioon. Kiitos kaikille, jotka ootte kannustaneet mua! Suurkiitos!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti