maanantai 10. joulukuuta 2018

Sellainen mukava juttu

Bloggaajan elämä on jännittävää.
 Viime aikoina yhä useammin oon törmännyt blogini lukijoihin milloin missäkin. Kaupoissa, kadulla, töissä, harrastuksissa, jopa sairaalalla lääkkeitä hakiessa! :D Se on ollu mukavaa, vaikka olenkin ujo.
 Yllättävän moni on tullut juttelee ja kertonut et lukee mun blogia. Hassua on ollut se, kun tyyppi tervehtii ihan kuin tuntisi mut, ja mä koitan miettii et onko tää tyyppi tuttu mulle. Sit oon käsittänyt asian, kun mun blogi on tullu puheeksi.
 Yks hauska tilanne oli muutama viikko sit, kun menin hakee lääkkeitä osastolta. Hetken siinä odotin ja sit innokas hoitajan ääni kutsui mut huoneeseen. Yllätyin sitä iloa ja innostusta kun hoitaja pääs lääkkeenjaossa juttelee mun kanssa. Sekin sanoi et mul on hyvä blogi. Se tapaaminen oli muutenkin kannustava. Se lämmitti sydäntä.
 On mukavaa törmätä lukijoihin. Se yllättää. :D Jatkossakin saa tulla juttelee! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti