torstai 27. heinäkuuta 2017

Kuvia kesäkuulta ja kuulumisiakin

  Meikäläinen.


 Aamulla tupakalla. En oo vieläkään onnistunu lopettaa!


 Ulkona ollaan. Luonnossa on kivaa.


 Vaikka mä yritin hymyillä, näytän vakavalta. Monesti kuvaamistilanteessa kun mä hymyilen omasta mielestäni normaalisti niin mulle sanotaan "Hymyä huuleen!" :D


 Meikäläinen vaan tykkää metsistä. Siel on rauhallista ja kaunista. Siel oleminen rauhottaa. Metsät vaan on kivoja.


 Mistä toi ilme kertoo?


 Johan nyt on taas surkeena. Viime kuun loppu oli kyl hankalaa aikaa traumojen käsittelys. Sillon nää otettiin.


Kun annoin anteeks kaiken, mul on ollu paljon parempi olla. Pystyn kohtaa ne vaikeet asiat ihan eri tavalla, pelot on menettäny tehoaan ja vähentyneet reippaasti, oleminen muutenki on ollu tasasempaa ja turvallisempaa. Pelot ei enää hallitse mua, vaan mä hallitsen pelkoja.


Väärinkäytön lopettamisen jälkeen musta on tullu YLIHERKKÄ.

Jos oon paikassa missä on kovaa meteliä, vaikka kadulla, kun kovaääninen mopo menee ohi niin kyl sattuu ja ärsyynnyn. Tai jos lapset jossain pitää meteliä niin sattuu ja meinaa hermotkin mennä. Jos musiikkia huudatetaan kovalla, joudun poistumaan kun ei pää kestä sitä meteliä. Olen siis ääniyliherkkä. ÄÄÄÄÄÄ!!!

Voimakkaat maut, esim. chili, mistä ennen tykkäsin, niitäkään en enää pysty syömään KUN OON HITON YLIHERKKÄ JOPA MAUSTEILLE!!!

 Jos oon yli 10min auringonpaisteessa, mulle tulee yliherkkyysoireita, kuten kihelmöi, kutisee, polttaa, punottaa.. Olen siis yliherkkä AURINGOLLEKIN!! Kiva kulkee sateenvarjon kanssa auringonpaisteessa. Aivan sama mitä muut ajattelee, mä oon vaan YLIHERKKÄ.

Tunneyliherkkyydestä ei oikeen pysty ees puhuu, kun herkistyn niin helposti. Enpä osannu arvata et käytön lopettaminen sais musta näin hemmetin YLIHERKÄN!




10 kommenttia:

  1. nyt o vaatteet kohillaan. rakastan moisia korsettitoppeja ja goottirytkyjä! hjyvää jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kuulosuojaimet/korvatulpat on hyvät. Ja kannattaa lukee http://www.hspelamaa.net/erityisherkkyys

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia! Oot mukavasti terveen & eloisan näköinen ja sulla on kiva tyyli.
    Mitä tuohon yliherkkyyteen taas tulee, niin mää luulen että sää vaan koet asiat nyt sellaisina kuin ne ovat, ilman huumeisen vääristävää vaikutusta. Et vain ole vielä tottunut kohtaamaan niitä tällätavalla, ja se voi tuntua yliherkkyytenä.

    Nauti Jenna kesästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, en tiedä. Kaikki noi vaan tuntuu, maistuu ja kuulostaa niin mielettömän voimakkailta, et ihan ihmettelen. Kai siihen ajan kanssa tottuu.

      Poista
  4. Wau, hienoja kuvia! Näytät tosi fressiltä. Kävin lukee blogias joku vuos sitte ja oot muuttunu ulkoisesti tosi paljon terveempään suuntaan.

    VastaaPoista
  5. Tiedän tunteen... Musta on myös tullut todella herkkä.
    Pelkään edelleen, ja harhailen, mut onneks sain siihen lääkityksen
    T kopteri

    VastaaPoista
  6. Ehkä käytön lopettaminen ja traumat yhdessä aiheuttaa yliherkkyyttäkin. Minullekin. Ja olin jo ennenkin lapsena herkkä, mutten yliherkkä. Muiden on joskus vaikea ymmärtää herkkyyttäni. Kirjoita lisää aiheesta, toivoisin. Ehkä joku ymmärtää lisää. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla. Olishan Se outoo jos ei kaiken tollasen jälkeen olis vähän herkillä.

      Poista
  7. Olet alkanu näyttää niin terveeltä. Tsemppiä elämään ja kaikkea hyvää!

    VastaaPoista