lauantai 10. syyskuuta 2016

Kamahimot

Kiitos taas teille lukijoille hyvistä ideoista. Yritän toteuttaa niitä tässä pikkuhiljaa, ideoita tuli niin paljon :) Onpahan nyt vähäks aikaa tekemistä.
Mulla on menny hyvin. Välillä tuntuu ettei oo mitään kerrottavaa kun kaikki on ollu niin tasaista ja rauhallista.
Viime aikoina oon taistellu kovia kamahimoja vastaan. Se iskee ihan yllättäen, millon missäkin. Tulee Sellanen pakonomainen tarve saada vetää piikki, varsinkin piri himottaa, vaikka onkin toi ADHD-lääkitys sitä itteään.
Aina kun iskee himot mä sanon ääneen että nyt tekee mieli ja että Se menee ohi. Kyl Se sit aina meneekin ohi.
On vaan hyvin vittumaista olla hirveissä kamahimoissa ja haaveilla kaikkee typerää. Ne haaveet vaan Kyl loppuu lyhyeen. Aina tulee mieleen myös ne paskat kokemukset. Kaikki Se paska mitä tein, mitä mulle tehtiin jne. Sellaset asiat kun tulee mieleen niin ei Kyl hirveemmin huvita kaman vetäminen, ei edes sen kuvittelu.
Näköjään niistä helvetillisiatä kokemuksista on hyötyäkin.

3 kommenttia:

  1. Moi. Kiva että tulee vähän pidempiäkin postauksia välillä. Pidän blogistasi kovasti. Mutta asiaan, joka tuli mieleen tästä otsikosta. Olen parikymppinen nainen pieksämäeltä ja elämäni on lähtenyt kovassa luisussa alamäkeen. En oikein osaa hakea oikeanlaista apua. Osaisitko siis suositella tältä kylältä mitään oikeanlaista hoito kontaktia? Mikäli itselläsi on niitä täällä ollut. En viitsi tässä nyt avautua kaikista ongelmista mitä omaan, mutta suoraan sanottuna ei voisi huonommin mennä.

    Mut jaksamisia sinulle, voitat kyllä tulevatkin kamahimot, olet todella vahva nainen!

    VastaaPoista
  2. sä kuulostat niiin multa ku oon lukenu ny pari tuntia näitä juttuja :D tosin ite vieläki alaikänen ja laitoskierteessä pari viikkoa sitten tuli 21 laitos, pakkohoidot ja kaikki käyty ja kaikkialta lennetty pihalle :D tsemppii sulle ja oo se mikä haluut olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voimia sulle paljon! Mä toivon että säkin vielä saisit elämäs kuntoon. Se on oikeesti mahdollista jos sitä todella haluaa. Älä luovuta.

      Poista