lauantai 30. tammikuuta 2016

Kirjoittamisen vaikeus

Kiitos kaikille onnittelijoille. Anteeksi kun en oo kirjotellu. Joku jo kyselikin et oonko retkahtanu ja joku oli kuullu et oisin muka retkahtanu. Paskapuhetta. On vaan ollu hankaluuksia Tän kirjottamisen kanssa. Tuntuu ettei mitään erikoista tapahdu ja tuntuu et oon tukossa jotenki. On vaan hankala kirjottaa. Muutenki olen talvisin flegmaattisempi. Oon kuitenki pysyny kuivilla ja Se on pääasia. En ymmärrä miks kukaan väittäis että oon muka retkahtanu. Eihän tollasessa väitteessä ole mitään järkee. Mulla ei ole mitään halua eikä tarvetta retkahtaa. Mul on oikee lääkitys ja pärjään hyvin. Maaliskuussa tulee vuosi täyteen. Ei ois ikinä uskonu. Mut Joo, kunnossa ollaan ja vointi on hyvä. Koitan kirjotella useammin jatkossa. Viime aikoina en oo edes vastannu puhelimeenkaan. Oon tainnu erakoitua. Mut Joo, palataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti