torstai 1. huhtikuuta 2021

Hulttis 6v selvänä


Pitkästä aikaa Hulttiotytön VideoBlogi ilmestyy. Ajattelin tehdä vaihteeksi videon ihan sen kunniaksi, että olen nyt ollut tasan 6 vuotta jatkoajalla uudessa elämässä ilman narkkaamista.



 Tuli tehtyä 2 osaa, koska kamera sekoili omiaan. Toivottavasti ovat oikeassa järjestyksessä.


Ps. Kävin tänään päihdelääkärin vastaanotolla. Aiemmin oli kamalia vaikeuksia tän lääkärin kanssa, vuosia sitten. Nyt oli ihan erilaista! Lääkärikin oli ihmeissään ja iloinen mun muutoksesta ja sanoi, et mulla on asenne kohdallaan ja olen toipunut todella hyvin. Mun lääkitykset eivät olleet enää ongelma, ja muutenkin lääkärin suhtautuminen minuun oli muuttunut. Mun muutos oikeasti näkyy ja olen siitä iloinen. Olen kiitollinen, että pääsin jatkoajalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti