tiistai 17. huhtikuuta 2018

Ajatuksia kuulumisineen

Moro!
Mä oon jo jonkun aikaa miettinyt et tekisin jotain videoo tänne ja juutuubiin. En vaan oo saanut aikaseks, kun tuntuu ettei tuu mitään järkevää mieleen. Ja päivä päivältä se videon tekeminen on enempi pyörinyt mielessä. Aaargh! Mitä mää tekisin?
 Sellanen tuli mieleen et vois johonkin lukijoiden esittämiin kysymyksiin vastailla. Joka halukas on, laittakoon kysymyksiä.
Joka idearikas on ilmaiskoon idean.
 Sit mul on viel tää ujous ja noloilu. Mä en oikeen osaa olla kuvattavana. Mutta siitä selvitään. Toivottavasti.

Mä oon nyt ollu 1kk ja 2viikkoa pelkällä sähkötupakalla! Pari viikkoo sitten kun maistoi normi röökiä, niin hyi hitto minkä makuista! Ei sitä voinut polttaa loppuun mitenkään. Oli heitettävä pois koko tupakka, niin pahalta se maistui ja siitä tuli hirveen tunkkainen ja myrkyttynyt olo.
 Siinä sitten ihmettelin, et miten mä oon voinut polttaa tollasta vuosikaudet. Sitä siinä hämmästelin ja kummastelin.
 Oli yllättävän helppoo päästä normaali tupakasta sähkötupakan avulla. Sähkötupakasta saa sen nikotiinin ja se on niin paljon paremman makuistakin. Ja halvemmaksi tulee. Siinä on myös se etu, ettei se jätä mitään hajuja, se on vesihöyryä joka ei saastuta kämppää, eikä häiritse naapureitakaan. Oli joku tutkimus, jossa sähkötupakasta todettiin, että se on turvallisempaa kuin elää jossain hyvin saasteisessa kaupungissa.
 Kyl sähkörööki on jees.
 Normi rööki on yöök.

Kävin tutustuu niihin kuntouttavan työtoiminnan työpaikkoihin ja ens viikolla 25.4 keskiviikkona alkaa se työjuttu, jossa pääsee tekee vaikka mitä kädentaitoja. Vähänkö jännää! Ja siistii! Siel pääsee meikäläisen luovuus valloilleen! ^.^
 Sit 26.4 torstaina meen toiseen työpaikkaan, jossa sit voin opiskella sen 9.luokan loppuun.
 Jee!

Nyt pitää lähtee liikkeelle, joten palataan!

4 kommenttia:

  1. Joo tee ihmees videoo!:)

    VastaaPoista
  2. Kysymyksiä:Onko sulla lasta? Jos on, niin kerro asiasta. Käytätkö alkoholia,ja kuinka usein? onko sun miehes töissä? Miten tapasitte ja onko siittä kauan? Onko miehes ollut huumeiden käyttäjä? Onko kaikkien tuntemiesi narkkejen kämpät sikaisia lääviä? Voiko huumeiden vaikutuksen alaisena keskittyä esim.töiden tekemiseen tai koulussa olemiseen? Huomaisko sen esim.työkamu, jos ois aineissa töissä? Siinäpä lista hassuja kysymyksiä.

    VastaaPoista
  3. Täällä ainakin yks, joka oottaa videoita! Sun juttuja oon seurannut jo muutaman vuoden, oot yks vahvimmista ihmisistä kenet tiiän.

    Mitä ootat tulevaisuudelta? Mitä suunnitelmia ja haaveita sulla on? Siinä olis yks video idea :-)

    VastaaPoista
  4. oon miettiny pitkään et millanen oli eka kerta ku otit huumeita? miten otit? millon rännittäminen tuli kuvioihin ja miten se alko? miten kukaan voi antaa niin lapselle huumetta en voi käsittää, ihanku asiakkaita ei muka löytyis.

    VastaaPoista