sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Tekeleitä, äiti, unet ja usko

http://hulttiotytontekeleet.blogspot.fi/

 Lisäsin tänne pitkästä aikaa uusia juttuja. Oli tossa anopin kanssa puhetta et pidetään seuraava näyttely keväällä. Mahtavaa!

Oon myös saanut yhteyden mutsiin. Kirjotellaan kirjeitä. Mun käsitys hänestä on ollu aivan vääristynyt. Luulin ettei se välitä musta ja mulle on aina sanottu et mutsi on hylänny mut. Oon kantanu siitä kaunaa.
Kirjeistä olen saanut ihan erilaisen kuvan. Mutsi oikeesti välittää musta ja siihen on ollu syynsä kun hän ei oo pystyny mua hoitaa. Sen syyn ymmärrän helvetin hyvin. Mulla on siitä itellänikin kokemusta.
Oon niin iloinen kun oon saanu yhteyden mutsiin ja asiat on alkanu selvitä. Niistä kirjeistä välittyy voimakas rakkaus, äidillinen huoli ja ilo siitä et oon päässy kuiville.
Kerran kun tultiin rakkaan kanssa kotiin, mulle tuli voimakas tunne tai oikeestaan tieto et mutsilta on tullu kirje. Kun katoin postit, siellä se kirje oli. Aika jännää.

Viime yönä näin oudon unen.
Mulla oli huumeita ja mun kaveri tuli mun luo. Näin kun sen ympärille tuli musta pilvi joka meni siihen kaveriin. Sit se kaveri syöksy nappaa mun aineet ja alko väsää vetoja. Mä sit anelin et se antais mullekin, olihan ne mun huumeet. Se ei suostunu. Sit sanoin sille "niin kun sä oot riivattu". Se sano "niin olenkin, et sä mulle mitään mahda" ja mä sanoin "Jeesuksen nimessä häivy!" ja sen ilme muuttu kauhistuneeks ja sit mä heräsin.
Sain siis unessa voiton pahasta hengestä. Ei ollu eka kerta kun henget kiusaa mua unissa. Ne tekee sitä usein. Ne ei enää niin usein uskalla tulla tänne meidän kotiin meitä kiusaamaan kun oon kasvanu uskossa, päässy lähemmäs Herraa ja mä rukoilen paljon.
Välillä ne yrittää kiusata tyypillisellä kummittelumeiningillä mut aina ne häipyy kun alan rukoilee ja käsken niitä häipyy.
Ennen mä pelkäsin niitä mut en enää. Mulla on niin vahva tuki, Jeesus.
Varmaan ihmettelette et miks pahat henget vieläkin yrittää kiusata mua. Ne on kiusannu mua 17-vuotiaasta asti kun sillon tuli vehdattua noiden pahojen henkien kanssa. Saatanallista meininkiä.
Sen jälkeen, mihin tahansa menin, missä tahansa asuin, aina ne oli mua kiusaamassa. Tyypillistä kummittelua joka oli aika voimakasta. Se oli inhottavaa.
Vasta nyt 2v sitten kun tapasin Rakkaan ja löysin Jeesuksen elämääni, niiden henkien on ollu aina vaan vaikeempi kiusata mua. Nyt sitä tapahtuu enää hyvin harvoin.
Unissa ne vielä mua kiusaa, mut mä jatkan rukoilemista.

Ja jos joku nyt alkaa tuntee vihaa mua kohtaan kun oon uskossa, se on hänen oma häpeänsä. Mua se ei hetkauta. Ilman Jeesusta en ois saanut elämääni kuntoon. Meitä uskovia vihataan siks koska me ei kuuluta tähän Saatanan hallitsemaan maailmaan, me kuulutaan Jeesukselle. Maailman pahuus johtuu siitä kun ihmiset on hylänneet Herran. Mäkin elin pahuudessa ja turmelin itseni, mut kun löysin Herran, kaikki muuttu hyväks. Se joka käskee vihaamaan kristittyjä on Saatana. Ja kun omatunto kolkuttaa, se on Jumalan puhetta. Jokainen päättää itse ketä kuuntelee ja ketä uskoo.

10 kommenttia:

  1. Millon viimeks käytit huumeita?

    VastaaPoista
  2. Puhut niin totta Jenna! Saatana vihaa ihmisiä, kaikkia, ja koittaa siksi turmella ihmisen. Onneksi Jeesus on voimakkaampi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Jeesus voittaa Saatanan mennen tullen. Minutkin se paskiainen yritti tuhota mut ja melkein onnistuikin, mut Herra pelasti minut. Siitä olen kitollinen.

      Poista
  3. Tuli tosi hyvä mieli ja onnellinen olo puolestasi, kun olet löytänyt Jeesuksen ja uskon elämääsi. Olen varma että ne pahat henget katoaa ajan myötä kokonaan, hyvä voittaa aina lopulta pahan. Rukoilen enkeleitä kulkemaan rinnallesi. Siunausta ja mukavaa Joulun odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Luulin et nyt alkaa sataa paskaa niskaan kun kerroin uskostani, mut palaute onkin ollut tähän mennessä aivan päinvastaista. Olen kiitollinen.

      Poista
  4. En muista sulle ikinä kommentoineeni, mutta oon seurannu tätä blogia sen ihan sen alusta asti. Instan kautta taisin tänne joskus löytää. Ite teen töitä huumevieroituksessa, että sikäli kuvittelen tietäväni ainakin murusen maailmastasi. Ihan älyttömän hienon ja kovan duunin oot ittes kanssa tehny, vaikka psyykkiset reflat jatkuu varmaan pitkään. Kuitenkin sun kirjoituksien perusteella vaikuttais että oot ehkä pahimman yli jo päässyt, vetounet kuuluu asiaan mutta ite kiinnitin huomion siihen että sä vastustit unessa kamaa vaikka sitä pyysitkin. Ja hieno asia on myös se että oot löytäny henkistävoimaa, uskonto on asia mitä moni karsastaa mutta jos siitä saa uskoa omaan itseensä ja elämään, niin miks ei? Ja loppujen lopuksi se että uskoo johonkin ei tarkoita että tarvis olla uskonnollinen. :) Ja johonkin aiempaan tekstiin kantaa ottaakseni, vaadi ihmeessä terapiaa. Monella kunnalla ja kaupungilla on rahat aika tiukilla etenkin näin loppuvuodesta, soskusta on maksarit tosi tiukilla vaikka kuinka kipeesti olis tarvetta. Monet taitaa perustella korvaushoitolaisille ettei oo varaa maksaa kahta päällekkäistä kallista hoitoa. Mut toisaalta miten voisit ikinä edes harkita kh:n alas ajoa, jos taustalla on paljon hoitamattomia ja käsittelemättömiä asioita. :) Ihanaa joulun odotusta ja kaikkea hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon alkanu toipuu oikein hyvin. Oon itekin yllättynyt et on menny näin hyvin. Silti oon terapian tarpeessa, koitan saada asian järjestyy. Viime yönäkin näin kama unta jossa kovasti vastustelin vetämistä mut sit kuitenki vedin ja Se tuntu ihan kamalalta. Onneks Se oli vaan uni. Ei mul enää oo ollu pahoja kamahimoja pitkään aikaan. Oon niin onnellinen tästä uudesta elämästä! Ilman Herraa en olis onnistunu.

      Poista
  5. Oletko Jehovan todistaja?

    VastaaPoista