maanantai 7. tammikuuta 2019

Hulttis onnistui!

Tässä tulee aika uskomaton asia. En olisi uskonut, et näin käy.

Työtila yh1 - Yhteiskuntajärjestelmä sekä julkiset palvelut arvioitu arvosanalla 10.

Yllättävää! 
 Jouduin kattoo kahdesti tuon arvosanan, kun en ollut uskoa todeksi tätä asiaa. 10!🤪 Hulttis onnistui! Jee!

 Tää oli vasta kolmas kurssi, ja oli muuten todella vaikea kurssi. En olis uskonut, et saisin yhteiskuntaopin kurssista 10. Se oli niin haastava ja vaikea, todella laaja kurssi. Näin kyllä paljon vaivaa sen eteen.
 Tein kattavat muistiinpanot koko kurssista ja tein tehtävät huolella. Silti mä ajattelin, etten saisi 8 parempaa. Vähänkö mä yllätyin, kun eilen katsoin tuon viestin. Olin ihan äimänä. 
Miten voi olla, et mä saan noin vaikeesta ja laajasta kurssista arvosanan 10?
 Käsittämätöntä!
Mut olen iloinen. Tää motivoi jatkaa edelleen opiskelua ahkerasti ja huolella. Kerrankin voin olla tyytyväinen itseeni. Mä onnistuin ja iloitsen. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

 Nyt oon aloittanut äidinkielen kurssin ja oon sitä tehnyt joulukuun puolivälistä asti ja olen jo 2 osion lopussa. Tähänkin kurssiin panostan kunnolla. Olen havainnut kattavat muistiinpanot erittäin hyväksi keinoksi oppia, ja vaikka se vie aikaa, mä teen silti kattavat muistiinpanot tästäkin kurssista. 
 Saa nähdä, kuinka onnistun äidinkielessä! Jännittävää nähdä, miten se menee, kun on harrastanut kirjoittamista nuoresta asti. Toivon, et osaisin ja onnistuisin!

Hulttis etenee opintiellä iloisesti eteenpäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti