torstai 1. helmikuuta 2018

Nykyinen Jenna + asiaa

Tässä mä oon! Tänään otettuja kuvia. Halusin laittaa kuvia myös nykyhetkestä, koska edellisessä tekstissä oli vanhoja kuvia vanhasta Jennasta.

Ja se vanha Jenna inhottaa mua. Mä vihaan sitä. Häpeän sitä. Vieläkin joskus se meinaa puskee pintaan. Vastenmielistä.


Olin muuten lauantaina 27.1.2018 Pieksämäen lehdessä. Keskiaukeamalta itseni löysin. Oli aika iso juttu. Ja asiallinen.
 Vaikka vähän kyl hävetti muutama kuva vanhasta Jennasta. Mut oli hyvä, et nekin kuvat siinä jutussa oli, näkeepähän millanen muutos meikäläisessä on tapahtunut. Toivon, että se kirkastaa Jeesusta Kristusta.


On ollu aika erikoista tuo ulkona liikkuminen sen lehtijutun jälkeen. Moni vastaantulija kattoo mua ilahtuneesti, kaupan kassoilla myyjätkin antaa positiivista palautetta, tutut ja tuntemattomat on sanoneet juttua hyväksi ja mua rohkeaksi, kun uskallan avoimesti kertoo elämästäni huumehelvetistä ja siitä selviämisestä.

Siks mä haluun kertoo, et se kirkastais Jeesusta, ei minua, koska en mä omin voimin tähän oo päätynyt. Ja myös siks, että muutkin sais toivoa paremmasta, ymmärrystä käyttäjiä kohtaan ja tietoa siitä millanen se huumehelvetti on, ja että sieltä voi päästä pois.

Ei oo helppoo puhuu noista asioista. Se on hemmetin rankkaa. Mut siitä voi olla apua monelle. Ja mä tahdon auttaa. Siks kirjoitan.

En tahtois et kukaan joutuis elää sellaisessa maailmassa missä mä elin. Mut aivan liian moni elää huumemaailmassa, kuolee sinne.. Mä koen niin hirveetä huolta ja tuskaa käyttäjistä ja heidän läheisistään!   Laitoin tonne Sivut osioon Rukous sivun, johon voi laittaa rukouspyyntöjä, niin mä rukoilen niiden edestä.
 Silläkin tavalla tahdon auttaa.

Ei ne rukoukset hukkaan menneet minunkaan kohdalla. Ilman Jeesusta Kristusta en olis tässä!

Tässä vielä yks kuva parin kuukauden takaa. Haluun viel sanoo muutamalle lukijalle, jotka pyysitte mua rukoilee joku aika sit: muistan teitä rukouksissa jatkossakin.

Paljon voimia ja jaksamista ja tsemppiä jokaiselle lukijalle! 💕



5 kommenttia:

  1. Näitä kuvia kun katsoo, ei kyllä nää oikeastaan enää yhtään sitä vanhaa narkkaria. Oon pitkään lukenut sun blogia ja muutosta on ollut ihana seurata! Ihailen sua todella, että olet taistellut eroon todella pahasta addiktiosta. Itselleni addiktiot lähinnä tuttuja oman vanhemman alkoholismin kautta ja valitettavasti samoja piirteitä on itsessäni. Oon käynyt erilaisia addiktiota lievempänä läpi, mutta onneksi tilanne ei ole koskaan riistäytynyt täysin käsistä. Kaikkea hyvää sulle! Tämä blogi on todella tärkeästä aiheesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Musta on koskettavaa, kun kerroit et oot lukenut tätä blogia ja seurannut mun muutosta. Jotenkin se vaan on koskettavaa, kun te lukijat ootte olleet mukana mun toipumisprosessissa. Kuinka suuri tuki ja apu teistä onkaan mulle ollut! En voi kun kiittää. Kuinka paljon ootte mua kannustanu, tukenut, antanut neuvoja, rohkaissut, vahvistanut, motivoinut, puolustanut, arvostanut.. ootte auttanut mua monella tavalla! Kiitos! Kiitos että oon saanut jakaa asioita teidän kanssa ja kiitos että ootte ymmärtäneet! Tää blogi on kuin terapiaa. Varmaan puolin ja toisin. Musta on ollu tärkeetä olla teille lukijoillekin tukena. Arvostan teitä ja tahdon auttaa teitä.
      Tää nyt tuli tälleen yleisesti kaikille lukijoille, sinullekin. Paljon voimia ja jaksamista sulle! Pidä lippu korkealla ja muista, että olet arvokas!

      Poista
  2. Oon lukenu sun blogia alusta asti ja nyt vasta kommentoin ekaa kertaa, mutta oli pakko! Aivan huikee muutos sinussa on tapahtunut! Pelkästä katseesta jo huomaa, siinä on tuiketta ja lämpöä. Kaikkea hyvää sinulle! Meidän kaikkien elämällä on joku tarkoitus, olemme täälä oppimassa toisilta tai opettamassa toisia, toisilla sitä on enemmän toisilla vähemmän, mutta kukaan ei ole toistaan tärkempi tai arvokkaampi. Voimia sinulle, kaikkea kaunista ja hyvää!

    VastaaPoista
  3. Seurasin sun touhuja IRC-galleriassa aikoinaan ja joskus jotain koitin tsempatakin. Joskus puoli vuotta sitten tuli pitkästä aikaa mieleen, että vieläköhän sä elät. Löysin googlettamalla blogin ja oli kyllä todella ilo huomata, että oot päässyt irti huumeista. Käyn välillä lukemassa täällä kuulumisesi. Kaikkea hyvää sulle ja jatka samaan malliin <3

    VastaaPoista