maanantai 3. lokakuuta 2016

1 000 000

Viikonlopun aikana tuli miljoona kävijää täyteen. Tässä kuussa oon kirjotellu jo 2 vuotta. Yllättävän paljon siinä ajassa.
Pitää myöntää et en Kyl ois uskonut et tästä Blogista tulee näin suosittu.
Oon ilonen että aihe kiinnostaa. Näistä asioista kun ei paljoo puhuta. Ja Se mitä puhutaan leimaa meidät käyttäjät saastaks. Ihmisiä mekin ollaan.
Oon ilonen myös siitä et moni on sanonu et Blogista on ollu apua, ja on ollu tosi mukava jutella sähköpostilla lukijoiden kanssa ja olla heidän tukena. Edelleenkin mulle saa kirjotella jenna.harju89@hotmail.com tuohon osoitteeseen.
Ehkä parasta tässä touhussa on ollu Se et on voinu olla tukena monelle.
Oon kiitollinen siitä miten asiallisia lukijoita mulla on. On mukavaa kun oon saanu tukea ja tsemppiä niin monelta lukijalta. Kiitos! Arvostan sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti