sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Näyttelystä

Perjantain Pieksämäen lehdessä oli juttu meidän näyttelystä. Se oli hyvin kirjotettu. Näyttelyä on käyny moni jo kattoo ja 2 mun työtä on jo varattu ja anopilta 1 työ. Oon Kyl niin ilonen tosta näyttelystä. Ajateltiin anopin kanssa pitää joulun aikoihin mahdollisesti seuraava näyttely. Ja noi mun virkkaukset on silleen uus juttu kun ei kovin moni niitä näytille laita. Ne taulutkin on mun ite keksimä juttu. Abstraktia virkkaustaidetta. Ne ei esitä mitään vaan niissä on Se juju väreissä ja muodoissa. Niissä on paljon kaikkee yksityiskohtia ja eri tekniikoita yhdistelty. Oon niihin tyytyväinen, niinkun muihinkin töihin. Saas nähdä miten paljon kaikkiaan käy kattoo meidän töitä. Oli tarkotus et näyttely kestää kesäkuun, mut meitä pyydettiin pitää sitä vielä heinäkuunkin. Käykää ihmeessä kattoo hyvät lukijat.

1 kommentti:

  1. Olisi ollut kiva päästä katsomaan, mutta makaan kotona vähän huonovointisena... Onneksi täällä on kuvia näyttelystä! Kohta 2viikkoa ilman subua. En tiedä otatko ideoita vastaan, mutta minua kiinnostaisi postaus siitä miten päästä subusta eroon... Vinkkejä ja sellasia. Miten ehkästä retkahdukset? Miten helpottaa oloa? Miten oppia elämään ilman kamaa? Pitkittääkö tramali subun refloja jos niitä ottaa päivittäin viekkareihin? Kiitos jos jollain tavalla vastaisit, itsellä tukala ja kumppanilla vielä tukalampi olo :(

    VastaaPoista