maanantai 8. kesäkuuta 2015

Kiitos rakkaat lukijat!

Huomasin tossa et 3.6 mun blogissa oli käyny kaikenkaikkiaan 23 769 lukijaa. Mitä ihmettä? Ja kommenttejakin oli tullu ihan älytön määrä. Hienoa! Olipa positiivinen yllätys tämä. Ihmettelen vaan että miten mun blogi on näin suosittu? En olis ikinä uskonu et tästä tulis näin suosittu juttu. Ja kommentitkin on pääasiassa positiivisia ja tsemppaavia. Saan niistä paljon voimia ja iloa. Tuntuu etten ole yksin ongelmieni kanssa ja et mua ymmärretään ja musta välitetään. Olen kiitollinen. Kiitos teille jotka ootte tsempannu mua ja lukenu mun tekstejä :) Teistä on ollu iso apu mun elämään. Kiitos!!! <3

4 kommenttia:

  1. Facebookin Äitylit ryhmässä joku päivitteli blogiasi,niin sen jälkeen ainakin tullut varmasti kävijäryntäys :D Itsekin sitä kautta sinut ja blogisi löysin ja tykästyin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs siellä minusta keskustellaan? Kiva että tykästyit blogiini :)

      Poista
  2. Hei Jenna! Mäkin aika vastikään löysin blogisi ja halusin vain tulla sanomaan, että iso peukku sulle ja hirveästi tsemppiä! Tiiän mitä käyt läpi, itsekin samoja polkuja astelin. Nyt mulla on 4- vuotta selvää elämää takana ja sain vakituisen työpaikan! En olisi koskaan uskonut, että vielä jonakin päivänä minäkin tulisin olemaan täysipäinen, veroja maksava kunnon kansalainen, vaan tässä sitä ollaan! Ja mä uskon ihan täysillä, että sinäkin onnistut! Hyvää juhannusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mahtava juttu et oot päässy irti! Oon ylpeä susta :) Toivottavasti mäkin pystysin samaan. Kovasti ainakin yritän.

      Poista