torstai 5. maaliskuuta 2015

Mitä huumeet ovat tehneet keholleni


Eräs lukija pyysi että kertoisin mitä huumeet ovat tehneet keholleni. No, arpia on jäänyt piikittämisestä paljon. Niitä on kyynärtaipeissa, ranteissa, sormissa, kämmenselissä, nilkoissa ja jakapöydissä. Pahimpina aikoina olin todella riutunut. Painoin 43kg. Posket oli lommolla (ovat vähän vieläkin), luut paistoivat, olin kalpea kuin aave, kaveritkin sanoi että näytän kuolleelta, aina nestehukkaa ja vitamiini puutostiloja (on vieläkin näitä), pyörtyilen usein, hiuksia lähtee paljon, kynnet katkeilee, luut murtuu helposti, heikkorakenteinen kropaltani ja yleiskuntoni on huono, en jaksa kävellä pitkiä matkoja ja aina huippaa ja näkyy tähtiä kun hengästyy. Suonia ei enää löydy mistään. Siksi olenkin lopettanut piikittämisen. Olen saanut useita myrkytystiloja joten kai jotain sisäisiäkin vammoja on. Sydämeni on pysähtynyt pari kertaa, rytmihäiriöitä tulee sillon tällöin. Maksa huutaa hepreaa ja mulla on C-hepatiitti. Muilta taudeilta olen onneksi säästynyt. Helvetillisen itsetuhoista toimintaa tämä narkkaaminen on, en suosittele kenellekään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti