tiistai 3. maaliskuuta 2015

Koulu-uhkaus sekoilu vuonna 2008



Tuli tuona vuonna vähän hölmöiltyä. Olin exäni kanssa juomassa ja saatiin idea että lähdetäänpäs sotkemaan paikkoja spray maalilla. Siitä sitten ryhdyttiin toimeen ja jotenkin päädyttiin lukion pihaan Pieksämäellä. Sinne sitten sekopäissämme töhrittiin tekstejä "you will die", "vitun kiusaajat kuolkaa" ja muuta vastaavaa. En edes muista tapahtumia. Aamulla sitten herättiin ovikellon soittoon. Kytät tuli pidättämään meidät ja veivät koppiin. Olin kopissa pari päivää. Kuulusteluissa poliisi näytti Pieksämäen lehden etusivun ja siellähän komeili meidän töhrimät tekstit. Tuli syyte laittomasta uhkauksesta ja haitanteosta. Koulu suljettiin sinä päivänä uhkauksen takia ja minä ja exäni oltiin kopissa. Meille tehtiin kotietsintä. Etsittiin asetta ja koulu-uhkauksiin liittyvää tietoa. Asetta ei löytynyt (eihän sitä nyt kotona säilytetä), mutta koneella oli paljon videoita mm. Columbinen kouluammuskelusta. Kyttien mielestä olen potentiaalinen kouluammuskelijaksi sopiva henkilö. Teko ei ollut tahallinen, se oli vaan sekopäissään tehty tyhmä tuhotyö. Oltiin vaan väärässä paikassa väärään aikaan. Huvittava juttuhan tää on, hirvee haloo nousee parin sekopään sotkujen takia :D Jälkeenpäin mua alettiin kutsua Pieksämäellä kouluterroristiksi. Oma moka, ei voi muuta sanoa. Olin tyhmä ja sekaisin, en ajatellut ennen kun toimin. Ja tässä tulos. Potentiaalinen kouluterroristi. Teon taustalla voi myös olla katkeruuteni koulukiusaamisesta ja mielipiteeni kouluammuskelijoita kohtaan. Ymmärrän heitä täysin. Olen siis sairas. Sitä se koulukiusaaminen saa aikaseks. Miettikää kiusaajat mitä teette toiselle. Turmelette kasvavan nuoren täysin joka sitten katkeroituu ja voi ryhtyä pahempiinkin toimiin kuten kouluammuskelut.
Tässä linkki yhteen keskusteluun tästä tapauksesta http://keskustelu.suomi24.fi/t/6451717

2 kommenttia:

  1. Niinpä, kiusaamisen seuraukset kulkevat pitkään mukana. Mä kestin sitä paskaa tarhasta yläasteen loppuun ja edelleen, 15v myöhemmin käsittelen tapahtuneita asioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu. Se on yhtä helvettiä. Ei kiusaamisen muistoista varmaan koskaan pääse eroon. Kiusaaminen tuhoaa ihmisen. Jos haluat jutella kohtalotoverin kanssa niin kirjoittele :) tässä mun sähköposti jenna.harju89@hotmail.com

      Poista